Kertokaa oletteko muistaneet tänään isiä?

Vierailija

Ensinnäkin omaa isäänne ja toiseksi lastenne isää. Jos olette muistaneet, niin miten?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Hups! Unohtui kokonaan tuo oma vastaukseni. Oma isäni on jo edesmennyt, joten olen vain muistellut häntä.
Lasteni isää olen sen sijaan hemmotellut koko päivän. Se hemmottelu alkoi jo sängyssä kukonlaulun aikaan varhain aamusella... Siis paljon ennen lasten heräämistä, jolloin alkoi heidän tekemiensä isänpäivälahjojen ihastelu. // Ap.

Vierailija

Isälleni laitoin tekstarin ja miestä en mitenkään. Meillä ei ole koskaan ollut tapana viettää isänpäivää (tai äitienpäivää).

Vierailija

Laitoin pitkän matkan takia vain kortin omalle isälle, jota posti ei ajoissa tuonutkaan. Soitin isälle toki aamulla ja lapseni onnittelivat häntä vuorollaan. Omaa miestä muistin aamuseksillä (jokasunnuntainen tapa kyllä muutenkin), oli kuulemma paras lahja (!), ja tein täytekakun iltapäiväksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laitoin pitkän matkan takia vain kortin omalle isälle, jota posti ei ajoissa tuonutkaan. Soitin isälle toki aamulla ja lapseni onnittelivat häntä vuorollaan. Omaa miestä muistin aamuseksillä (jokasunnuntainen tapa kyllä muutenkin), oli kuulemma paras lahja (!), ja tein täytekakun iltapäiväksi.

Parempi kuin lapsen antama lahja?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Törkeä ukko jos ei osaa lapsiensa antamia lahjoja arvostaa vaan pitää vaimonsa pillua parempana. Yököttävää

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Parempi kuin lapsen antama lahja?

No ei tietenkään! Mutta aamu alkoi mukavasti joka tapauksessa.

Vierailija

Tottahan toki. Herätin isän ihanasti, keitettiin kahvit, syötiin kakut, laitettiin savuporoselykset lisukkeineen, ulkoiltiin, käytiin teatterissa ja jne.jne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen muistellut. Väkivaltainen juoppopaska, onneksi tappoi itsensä ja minun lapsuudesta pelastui edes muutama vuosi.

Toivottavasti pääset vihastasi joskus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muistellut. Väkivaltainen juoppopaska, onneksi tappoi itsensä ja minun lapsuudesta pelastui edes muutama vuosi.

Toivottavasti pääset vihastasi joskus.

Epäilen että en pääse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tottahan toki. Herätin isän ihanasti, keitettiin kahvit, syötiin kakut, laitettiin savuporoselykset lisukkeineen, ulkoiltiin, käytiin teatterissa ja jne.jne.

Suhteesi isääsi kuulostaa sairaalta!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat