Riita miehen kanssa liittyen Facebook-kaveruuteen naisen kanssa, joka on myös prostituoitu

Vierailija

Olemme olleet miehen kanssa yli kaksi vuotta yhdessä. Olemme kolmikymppisiä. Noin puolen vuoden seurustelun jälkeen mies kertoi, että hän on ostanut seksiä noin 20-30 kertaa. Minulle tämä tuli täytenä shokkina ja minun oli vaikea päästä asian yli. Samalla selvisi, että eräs miehen Facebook-kaveri oli edelleen toimiva prostituoitu, jolta mies oli halunnut ostaa seksiä. Tapaaminen oli peruuntunut, koska nainen feidasi, mutta tässä yhteydessä he rupesivat juttelemaan enemmän ja kaverustuivat. Mies kertoi, että nainen oli ainoa, jonka kanssa hän saattoi avoimesti kertoa asioitaan. He tapasivat noin kymmenisen kertaa kaverimerkeissä, viimeisen kerran pari kuukautta ennen minun tapaamistani.

Minä en ole koskaan tätä naista tavannut, enkä halua tavata. Olen myös sanonut, että toivoisin myös, että mies ei olisi naisen kanssa missään tekemisissä. Naispuoliset kaverit ovat mielestäni ok, mutta tuo, että mies on halunnut ostaa naiselta seksiä ja että nainen edelleen myy seksiä on minulle liikaa.

Noin puoli vuotta sitten kysyin, miksi mies on edelleen FB-kaveri naisen kanssa, vaikka he eivät ole kertomansa mukaan enää jutelleet edes yli vuoteen, saati sitten tavanneet. Kerroin, että koen tuon "kaveruuden" epämiellyttäväksi ja haluaisin, että mies poistaisi elämästään tuollaiset menneisyyteensä liittyvät jutut (siis seksiin ostoon liittyvät). Mies meni todella puolustelukannalle ja sanoi, että en näe naista hänen silmillään eli, että nainen on kaikkea muutakin kuin vain prostituoitu ja, että olisi väärin poistaa hänet vain siksi, että minä niin tahdon. Keskustelu päättyi riitelyyn. Kompromissimme oli, että mies poistaa naisen (toivottavasti) jossain vaiheessa oma-aloitteisesti, koska hänestä tuntuu siltä, koska eivät ole enää tekemisissä.

Tuosta keskustelusta on nyt melkein puoli vuotta. Olemme muuttaneet tässä välissä yhteen ja alkaneet puhua naimisiin menosta. Minua tuo fb-kaveruus on häirinnyt koko ajan ja tänään lopulta sanoin, että jos mies jossain vaiheessa kosii, niin en halua, että tuo nainen on silloin enää edes hänen fb-kaverinsa. Että minulla on siitä sen verran epämukava olo, että koen sen olevan itselleni dealbreakkeri. Mies hirmustui taas ja ilman keskustelun yritystä ryntäsi poistamaan naisen kavereistaan tyyliin "oletko nyt tyytyväinen?" ja, että "tää on ihan periaatteellinen juttu, et sun ei kuuluis määräillä ketkä saa olla mun kavereita".

Seurasi itkua ja riitaa ja mökötystä ja nyt pelkään, että tämän seurauksena mies alkaa kokea katkeruutta minua kohtaan, koska minä määräilen/kyttään hänen kavereitaan ja minä taas katkeroidun, kun mies ei voinut poistaa naista omasta aloitteestaan.

Poistamisen jälkeen mies sanoi syyksi, että nainen oli hänelle merkittävä ihminen jonkin aikaa ja siksi hän ei olisi halunnut poistaa, "koska onhan siitä aika vähän aikaa". Noin kaksi vuotta.

Miten ihmeessä alkaa purkamaan tätä sekasotkua?? Parisuhdeneuvojaa apua, kiitos!
Ja myös se kiinnostaa, että olisiko muille ok miehen tämmöinen fb-kaveri..

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

Merkittävä ihminen pitäisi olla sinä. Vaikka prostituoitu on ollut joskus tärkeä ihminen hänelle, mutta luulisi kyllä että se asia kuuluu menneisyyteen ja nyt tärkeintä on mm. sinunkin mielipiteesi ja tunne asiasta. Miehelläsi tavallaan ollut säätöä tai "peliä" kuitenkin naisen kanssa alkuun?

Vierailija

Miehesi ei kuulosta rehelliseltä ihmiseltä, joka kunnioittaisi sinun tunteitasi yhtään.

En usko että on tapaillut naista vaan kaverina vaan olettaisin että on ostanut naiselta seksiä. Sinulle vaan selitti tuon höpöjutun "feidaamisesta".

Koko juttu että kertoo vakituisen suhteen alettua vasta noin isosta jutusta ja lapsellinen raivoaminen eivät nekään kerro tasapainoisesta ja suorasta ihmisestä.

Sinun kannattaa nyt miettiä tarkkaan onko tässä kyse vain tuosta naisesta vaan kertooko tilanne jostain isommasta asiasta teidän suhteessa.

Vierailija

Jos jo tuossa seurusteluvaiheessa ulkopuolinen huora "hallitsee" teidän suhdetta, eikä mies voi luopua, niin mitäpä luulet, miten jatkossa homma etenee? Ei ole edes hääpäivää sovittu, ja joku lumppu aiheuttaa tuollaiset riidat? C'moon!

Kaikkea sitä saakin lukea :/  Ei tasan ole tulossa sulle kiva tulevaisuus tuon äijän kanssa.

Vierailija

Valitettavasti seksin ostaminen on juttu,johon liittyy vahvoja taipumuksia.Kerran,pari kokeileminen on vielä uteliaisuutta,mutta jos on elämässään harrastanut seksin ostamista,kyseessä on todennäköisesti taipumus.Sinuna olisin huolissani huorissa käymisestä,en huoran FB-kaverina olemisesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehesi ei kuulosta rehelliseltä ihmiseltä, joka kunnioittaisi sinun tunteitasi yhtään.

En usko että on tapaillut naista vaan kaverina vaan olettaisin että on ostanut naiselta seksiä. Sinulle vaan selitti tuon höpöjutun "feidaamisesta".

Koko juttu että kertoo vakituisen suhteen alettua vasta noin isosta jutusta ja lapsellinen raivoaminen eivät nekään kerro tasapainoisesta ja suorasta ihmisestä.

Sinun kannattaa nyt miettiä tarkkaan onko tässä kyse vain tuosta naisesta vaan kertooko tilanne jostain isommasta asiasta teidän suhteessa.

En usko, että hän on ostanut naiselta seksiä, koska on kertonut muita menneisyyteensä liittyviä asioita rehellisesti.

Minullakin on sellainen kutina, että tässä on kyse jostain syvemmästä :(

Vierailija

Se, että lähtee sanelemaan puolison kaverisuhteita kertoo vallankäytöstä. Haluatko todella olla sellainen ihminen? Ja ennen kaikkea, miksi olet miehen kanssa johon et voi luottaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti seksin ostaminen on juttu,johon liittyy vahvoja taipumuksia.Kerran,pari kokeileminen on vielä uteliaisuutta,mutta jos on elämässään harrastanut seksin ostamista,kyseessä on todennäköisesti taipumus.Sinuna olisin huolissani huorissa käymisestä,en huoran FB-kaverina olemisesta.

Minua huolettaa joskus millaisen riskin otan luottaessani häneen. Mutta mies vakuuttaa ja on todistanutkin muuttuneensa. Olen hänen ensimmäinen vakava parisuhteensa ja mies sanoo, että katuu menneisyyttään ja, että parisuhteemme on tehnyt hänestä paremman ihmisen. Hän ei halua palata siksi ihmiseksi, joka oli. Alkuun seksissä ja suhteessa huomasi merkkejä tunteettomuudesta, mutta nykyisin seksi miehen kanssa on tunnepitoista ja hän on 99 % hyvä ja sitoutunut kumppani. Joskus jopa yllättävän hyvä, ajatellen, että tämä on hänen ensimmäinen parisuhteensa. Mutta se tietysti huolettaa joskus, että mies suhtautui aiemmin hyvin tunteettomasti seksiin, entäs jos tuo suhtautuminen palaa.

Vierailija

Onneksi meillä miehen kanssa yhteinen tili! Ei tarvitse kummankaan olla mustasukkainen ja miettiä mitä kumpikaan siellä touhuaa ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onneksi meillä miehen kanssa yhteinen tili! Ei tarvitse kummankaan olla mustasukkainen ja miettiä mitä kumpikaan siellä touhuaa ;)

No tämä se vasta sairasta onkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En ole varsinaisesti mustasukkainen tuosta naisesta tai epäilisin, että heillä olisi jotain sutinaa fb:ssä. Kyseessä on ihan vaan oma tunteeni siitä, että toivoisin, että hän jättäisi taakseen tuohon menneisyyteensä liittyvät asiat. Jotenkin tuntuu ehkä jopa hivenen nöyryyttävältä?? tai jotain, että miehellä on nainen fb-kaverinaan, jolta on halunnut ostaa seksiä. Konkreettinen todiste tuosta miehen elämästä, minkä pitäisi olla ohi.

Minusta tuntuu kummalliselta, kun mies sanoo katuvansa/häpeävänsä menneisyyttään, mutta samalla haluaa pitää siitä tuolla tavalla kiinni. Se tuntuu minusta niin ristiriitaiselta. Hänen sanojensa mukaan, hän taas ei halua esittää, ettei sellaista menneisyyttä joskus ollut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En usko, että hän on ostanut naiselta seksiä, koska on kertonut muita menneisyyteensä liittyviä asioita rehellisesti.

Mietipä tarinaa.

a) Mies ottaa yhteyttä prostituoituun ostakseen seksiä, joka hänellä on jo tapa. Nainen joka myy seksiä rahasta yhtäkkiä ilman syytä muka "feidaisi" maksavan asiakkaan.

b) Feidauksen jälkeen, mies ottaa uudelleen ilotyttöön yhteyttä muka ilman tarkoitusta ostaa seksiä.

c) Mies, jolla on tapana ostaa maksullista seksiä, ei yhtäkkiä ostakaan ko. naiselta seksiä vaan aloittaa "kaveripohjaisen" tapaamisen.

d) Kun mies tutustuu sinuun, kaveripohjainen tapaaminen muka loppuu vaikka he ovat olleet vain kavereita. Naista ei esitellä sinulle kaverina.

e) Kun tunnet tilanteen epämukavaksi, mies asettaa teidän suhteenne vaaraan saadakseen säilyttää ko. prostituoidun FB:ssään, vaikka olette muka vakavassa suhteessa, nyt asutte yhdessä ja suunnittelette naimisiinmenoa.

Itse en pysty uskomaan miehen olleen 100% rehellinen yhdessäkään kohdassa. Jos uskot vielä kohdat a-c miehen selityksen mukaan, sitten kohdat d ja e eivät olekaan enää loogisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mietipä tarinaa.

a) Mies ottaa yhteyttä prostituoituun ostakseen seksiä, joka hänellä on jo tapa. Nainen joka myy seksiä rahasta yhtäkkiä ilman syytä muka "feidaisi" maksavan asiakkaan.

b) Feidauksen jälkeen, mies ottaa uudelleen ilotyttöön yhteyttä muka ilman tarkoitusta ostaa seksiä.

c) Mies, jolla on tapana ostaa maksullista seksiä, ei yhtäkkiä ostakaan ko. naiselta seksiä vaan aloittaa "kaveripohjaisen" tapaamisen.

d) Kun mies tutustuu sinuun, kaveripohjainen tapaaminen muka loppuu vaikka he ovat olleet vain kavereita. Naista ei esitellä sinulle kaverina.

e) Kun tunnet tilanteen epämukavaksi, mies asettaa teidän suhteenne vaaraan saadakseen säilyttää ko. prostituoidun FB:ssään, vaikka olette muka vakavassa suhteessa, nyt asutte yhdessä ja suunnittelette naimisiinmenoa.

Itse en pysty uskomaan miehen olleen 100% rehellinen yhdessäkään kohdassa. Jos uskot vielä kohdat a-c miehen selityksen mukaan, sitten kohdat d ja e eivät olekaan enää loogisia.

Oliskohan tässä kyseessä se naisen logiikka? Nimittäin ei kyllä ollut predikaattikalkyylistä niin mitään apua tässä sotkussa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No tämä se vasta sairasta onkin.

Jokainen pari tekee niinkuin parhaaksi näkee :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat