Ostaako joku tosiaan niitä kananpaistilihasuikaleita??
Hyi olkoon! Itseääni inhottaa vähän ne filesuikaleetkin ja mieluiten ostan filepihvejä jotka itse suikaloin jos tarvis.
Kommentit (12)
Ihan turhanpanttina niitä on ollut kaupoissa jo vuosia.
Ei missään! Ne ns. paistisuikaleet ovat jätöksiä, jotka jää kanasta, kun otetaan fileet ja koivet pois. Tiedän tämän, koska miehen veli on elintarvikealalla.
kalvoja ollut, ihan ehtaa tavaraa. Ostan niitä evääksi töihin aina silloin tällöin ja teen kanasalaattia.
Ja vielä kun itse marinoi, niin kaikkein paras.
halvimmalla kilohinnalla saa broilerisuikaletta, kun ostaa marinoimattomia koipia (tai filettä/leikettä -50 prossaa) ja suikaloi itse.
Koneellisesti vaan erotettu niistä luista ja puhdistetaan käsityönä saksilla.
Tämän tiedän, koska olen itse HK:lla töissä, ja erinäisiä lihakiloja on tullut putsattua...
Koneellisesti vaan erotettu niistä luista ja puhdistetaan käsityönä saksilla.
Tämän tiedän, koska olen itse HK:lla töissä, ja erinäisiä lihakiloja on tullut putsattua...
miksi niitä sanotaan paistiksi? Eihän muissakaan eläimissä paistiosa ole jalassa, vaan se on kai potkaa. Miksei niitä sanota koipireisisuikaleiksi tai potkasuikaleiksi?
miksi niitä sanotaan paistiksi? Eihän muissakaan eläimissä paistiosa ole jalassa, vaan se on kai potkaa. Miksei niitä sanota koipireisisuikaleiksi tai potkasuikaleiksi?
Me ollaan köyhiä.