Masturbointiin 18 vuoden ikäraja

Vierailija

Ja nuorille palkataan henkilökohtaiset "esiliinat"?

http://tietoinfo.net/2015/11/05/paivi-rasanen-masturboinnille-tulisi-ase...

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Tarkoittaako tämä uutinen sitä että Päivi Räsänen hyväksyy perspanot kaikenikäisille?

Olen luullut että uskikset ei hyväksy sontaluukkuun kajoamista.

Päivi Räsänen: masturboinnille tulisi asettaa 18 vuoden ikäraja

marraskuu 5, 2015  Raoul Thompson

Kristillisdemokraattien kansanedustaja Päivi Räsänen kertoi paikallisradion haastattelussa ajavansa masturboinnille 18 vuoden ikärajaa.

– Itsetyydytys on vahingollista kasvavan lapsen kehitykselle, Räsänen kertoo.

Kansanedustaja tunnustaa aloittaneensa masturboinnin vasta 24-vuotiaana. Räsänen on aiemmin kertonut, että seksiä ei tulisi harrastaa ennen avioliittoa.

– Raamattu kertoo, että ihmisen tulisi säästää itseään avioliittoa varten, Räsänen korostaa.

Vaikka raamatun mukaan seksi on tarkoitettu vain avioliitossa olevan miehen ja naisen väliseksi, on anaaliseksi yleistynyt naimattomien kristittyjen keskuudessa (engl. saddlebacking).

– Anaaliseksiä ei lasketa, sillä neitsyyden menetys tapahtuu vasta perinteisessä sukupuoliyhdynnässä, Räsänen selventää.

Vierailija

Vaikka aloitus provo, niin minua on aina huvittanut joidenkin lapsenusko kieltojen ja lakien toimivuuteen.  Ajatus, että kaikkea voi hallita laeilla ja asetuksilla on huvittava.

Vierailija

"Itsetyydytys on vahingollista kasvavan lapsen kehitykselle"

Mä luulin, että itsetyydytys nimenomaan on askel oman seksuaalisen kehityksen alkamiselle :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Itsetyydytys on vahingollista kasvavan lapsen kehitykselle"

Mä luulin, että itsetyydytys nimenomaan on askel oman seksuaalisen kehityksen alkamiselle :)

Niinhän se onkin, monia uskontoja tuntuu vain leimaavan ajatus ihmisen normaalin seksuaalisuuden pahuudesta.

Vierailija

Ei tuo nyt kovin ihmeelliseltä kuullosta aivopesuna. Jos olisi tietynlaiset perinteet kai masturbointi hyvin voisi olla kielletty ainakin alle 14:n ikäisiltä. Tai ainakin olla tiedossa ammattiapua.

Vierailija

Vaikka täällä useammat kommentoikin Päivin "sanomisia" kieliposkessa, niin kun täällä nyt kuitenkin pyörii myös porukkaa, jotka luulee kaiken kirjoitetun olevan totta, niin heille nyt sanottakoon, että kyseessähän on luonnollisesti satiirinen sivusto, joka tekee kaikenmaailman älyttömiä ja hauskoja "uutisia". Vaikka Päivi onkin sekaisin kuin seinäkello, niin ihan noin sekaisin ei hänkään sentään ole ;)

Vierailija

Sen verran erikoinen juttu, että epäilen Räsäsen lausuntoja lainattu niin, että alkuperäinen viesti on vääristynyt. Näissä somehiteissä ärsyttää juuri eniten tarkoitushakuisuus. Siksi on vaikea niellä tuollaista ensilukemalla. Jos hän vahvistaa viestin jossain muualla, niin sitten vasta uskon.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat