Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nimeäni haukuttiin uudessa työpaikassa "mummonimeksi"

Vierailija

Olen Anna. Työkaverit ovat (en nyt viitsi oikeita nimiä sanoa) luokkaa Jessica, Janika, Jadessa. Kuulin kun olin kahvihuoneeseen menossa että sanoivat "Jaa mummokin tulee kahville"

Kommentit (9)

Vierailija

Mistä tiedät että "mummous" johtui juuri nimestä? Niin tai näin, tyhmää käytöstä. Anna on ajaton nimi, Jadessat noh eivät ole.

Vierailija

Ainoa oikea suhtautuminen tuohon olisi se, että pistät sokeripalan suuhun ja juot kahvisi siitä kupin lautaselta ryystäen.

Vierailija

Kasvata hyvä nainen itsetunto. Miten pärjäät elämässä yleensäkin jos loukkaannut tuollaisesta? Voihan olla että käsitit itse väärin. Typerää käytöstä kyllä työkavereiltasi mutta jätä heidän puheet omaan arvoonsa. 

Vierailija

Ja ikää on ... ?

Mistä päättelit, että tuo mummous tulee nimenomaan nimestä?

Vähän huumorintajua nyt kehiin! Muuten jatkat koulukiusatun uraasi hamaan hautaan asti.

Vierailija

Mistä muusta syystä voisivat sanoa noin tuo nimen takia mummottelu ei kuulosta uskottavalta? Mutta oli syy mikä tahansa niin todella typerää käytöstä työkavereilta. Itse olisin ehkä reakoinut kysymällä mitä? ja mitä oikein ajaa takaa? ja katsonut ehkä vähän säälivästi tai kohauttanut olkia tai jos oli vitsi niin vähän naurahtanut ja lähtenyt pois.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat