MIKSI en saa rakastaa kaaosta???

Vierailija

Ihme ylläpito kun ei salli ihmisten ilmaista mieltymyksiään jotka eivät vain satu olemaan sopusoinnussa yleisten mielipiteiden kanssa. Itsekin ihmettelen miksiköhän kaaos saa minussa aikaan mielenrauhaa. Mitä enemmän ja rajumpaa sen parempi.

Toinen outo juttu: tykkään jos minua luullaat elämän kolhineeksi. Näytän mielelläni raukalta jolla ei ole rahaa ja olin enemmän kuin innoissani mustasta silmästä joka sai ihmiset katsomaan säälivästi. Laihuuden ihannointikin liittyy tähän samaan itselläni. Whats wrong with me

Kommentit (11)

Vierailija

Mikä kaaos toi on? Siis joku säälin keruu...

Itse inhoan rutiineja, rakastan jos jokainen päivä on aidosti erilainen ja saan tehdä asiat milloin ja missä järjestyksessä tykkään, tai olla tekemättä jos ei kiinnosta!

Harmi vain kun tämä mun unelma ei työelämässä toteudu :(

Vierailija

Kaipaat teetä ja sympatiaa. 

Olen joskus huomannut itsessäni samaa n. 10-15% määrissä tosin vain. On hauska esittää rapajuoppoa.

Vierailija

se olikin toinen juttu! ensimmäinen kappale viittasi aikaisemmin aloittamaani keskusteluun joka poistettiin.
Kerro lisää kaaosteoriasta!
-ap

Vierailija

Mulla vähän samaa rappion romantisointia. Nuorena oli pahempaa mutta nyt aikuisiällä laantunut, muttei kokonaan hävinnyt. Minua on aina kiinnostanut kaikki mikä on "väärin" ja paheksuttavaa paitsi toisten ihmisten satuttaminen. Tykkään myös kyseinalaistaa kaiken.

Vierailija

Toivottavasti itsellänikin laantuisi jossai vaiheessa! olen jopa sotkenut kouluni aika huolella, laihduttanut itseni alipainoiseksi ja tehnyt itselleni mm. kasvoihin ruhjeita jotta voisin olla rappion näköinen. joku kiltin tytön syndrooma vissiin! menee vaan jo pikkuhiljaa överiksi! kavereistakin olen eristäytynyt ja nautin kun he ihmettelevät, perhe huolissaan ja minä mielissään. Olenko narsisti?? Sairasta, vihaisin jos joku lähipiiristäni käyttäytyisi kuten minä.

Vierailija

Eikö se koko emomuoti aikanaan juurikin perustunut tähän teiniangstiin ja rappioon? Ei hätää, et todellakaan ole yksin vaan sun kaltaisia teinejä löytyy tosi monia :D 

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat