Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei mies sano suoraan, ellei halua olla enää tekemisissä?

Vierailija

Kymmeniä puheluita, satoja viestejä, muutama tapaaminen, seksiä. Mies ottanut etäisyyttä, vastailee kyllä viesteihin. Ilmoitti kyllä, että haluaa vielä tavata. Mainitsin, että ellei kiinnosta, voidaan kyllä lopettaa yhteydenpito. Tähän suhtautui huumorilla tyyliin älä nyt taas aloita tuota.
Olen itse kovasti ihastunut ja mies tietää sen. Ei siis säikähtänyt sanomaani.
Koen tilanteen turhan avoimena ja etenkin epävarmana. En halua painostaa, mutta eihän siitäkään mitään tule, jos mies vain osittain mukana.

Kommentit (8)

Vierailija

Minusta ap:n toiminta vaikuttaa painostavalta. Jankkaa nyt vielä vähän enemmän tunteistasi ja siitä haluaako mies nähdä niin takaan, että ette enää näe.

Vierailija

Kuulostaa, että haluaa pitää ns. "varalla". Tai ehkä ihastumisesi imartelee ja ruokkii hänen itsetuntoaan.

Vierailija

No ei ne miehet vaan sano. Kovasti ovat suorapuheisia kyllä muuten. Silloinkin, kun pieni hienotunteisuus olisi paikallaan. Mutta sitten kun kyse tulee sydämen asioista, niin yhtäkkiä miehestä ei löydy suoran puheen häivääkään.

Vierailija

Ei miehet koskaan sano, koska haluavat palveluita. Antaisitko vielä seksiä, jos mies suoraan sanoisi, että kiinnostaa vain paneminen hänen ehdoillaan?

Hujape

Onks tää työpaikalla tapahtunutta. Onko miehellä perhe? Kuulostaa, että mies on jäänyt kiinni pettämisestä... Oletko itse naimisissa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat