Saadaanko miehen kanssa 150 000 e lainaa näillä tuloilla?

Vierailija

Mulla bruttopalkka 3000 e
Miehellä about sama,tosin tällä hetkellä ansiosidonnaisella. Saanee kyllä kohta taas töitä. Nyt siis hänellä br noin 2000e.

Mulla on ehdot täyttävä asp-tili, eli saataisiin asp-laina..

Millaisilla palkoilla olette ottaneet 150 000 e lainaa?

Kommentit (11)

Vierailija

Voi tulla aika tiukat neuvottelut. Lainaa varmaan saatte, mutta vakuudet pitää olla kunnissa, ja korkomarginaalikin voi olla melkoinen.

Vierailija

Hyvin todennäköisesti saa lainaa, vaikea nähdä miksei saisi. ASP-lainaan tosin pitää olla se omarahaosuus, mutta sen lisäksi ei tarvitse enää kovin paljoa vakuuksiakaan lisäks ja, esim valtiontakauksen voi saada maksamalla ylimenevästä osasta hieman. Kannattaa vain kilpailuttaa eri pankkien välillä. En tiedä tosin miten menee kun toi ASP-tili ei ole yhteinen.

Vierailija

Meillä oli minun brutto 2800 ja miehen 4000e, kun otettiin 200 000 laina. Säästöjä oli 100 000 edellisestä asunnosta. Onko teillä asp-tilillä minkä verran rahaa takuuksi?

Vierailija

Ihan hyvin saatte lainan. Työttömyys on suurin este. Vaikka hän nyt on ansiosidonnaisella, pankki saattaa laskea siten, että on riski pelkkään peruspäivärahaan, jos työttömyys jatkuu.

Vierailija

Me saatiin 100 k, miehen brutto noin 3500, minä äitiyslomalla. Ei takaajia, ei säästöjä. Omatakauksella. Monille ja niin oli meillekkin uusi juttu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla bruttopalkka 3000 e
Miehellä about sama,tosin tällä hetkellä ansiosidonnaisella. Saanee kyllä kohta taas töitä. Nyt siis hänellä br noin 2000e.

Mulla on ehdot täyttävä asp-tili, eli saataisiin asp-laina..

Millaisilla palkoilla olette ottaneet 150 000 e lainaa?

Mun asp-tili piti ensin muuttaa yhteiseksi asp-tiliksi, jotta saatiin yhteinen asp asuntolaina. Miehesi on ansiosidonnaisella, pankki ei ajattele että kohta on taas varmasti miehelläsi töitä. Tällä hetkellä ei ole niin ei ole. Meillä oli vakityöt bruttopalkka vuodessa 30t + 30t. Asp tilillä säästössä 10t ja saatiin lainaa 90t.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat