Miksi en arvosta jotakuta, vaikka heissä ei ole ns. mitään vikaa?

Vierailija

Näin on monien ihmisten kanssa. En vain arvosta heitä. En näytä sitä heille dissaamisena vaan esim. niin, etten ole valmis tekmään mitään heidän eteensä. Oma mieheni on mm. tällainen. Arvostan tavallaan, mutta sitten toisaalta en kuitenkaan. Melkein vihaan.

Luulenpa, etten arvosta keitään. Mikähän nyt oikein on vinossa?

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ymmärrän. Minäkään en arvosta miestäni, mutta on useita ihmisiä, joita kyllä arvostan paljonkin ja olen valmis tekemään asioita heidän eteensä.

Vierailija

Toteutat kotoa oppimaasi "joukkonarsismia", koet olevasi parempi kotijoukkosi kanssa kuin ylipäätään muut ihmisryhmät.. Koet olevasi ylempänä heitä. Persoonallisuushiriöinen siis olet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ketä arvostat? Todellista, kuviteltua, kuuluisuutta?

Jaa-a. Kun tarkemmin ajattelen, niin en ketään. Kuuluisia jonkin verran, mutta tiedostan heissä, etten tunne koko ihmistä, niin että arvostaminen perustuu puolittaiseen kuvaan heistä. Aina löytyy ihmisestä vikaa, kun kunnolla tutstuu. En tiedä, miksi se masentaa minut/minua. En arvosta itseänikään. Koska minusta kukaan ei arvosta minua todella, ei mieskään jne. Tämä on kauheaa ja ikävää, koska en haluaisi olla kellekään paha ja olla näin arvostamaton ja tuomitseva, olisi kivaa luulla tai kokea minua arvostettavan, mutta se tuntuu täysin mahdottomalle.
Ap

Vierailija

Ihan näin heittona, minsi arvioit muille sinun arvostuksesi olevan niin tärkeää? On somaa, kuinka olet ihan huolissasi mikset arvosta. Uskoisin, että poikkeuksetta kohteesi joita et kunnioita pyyhkii takapuoltaan sun mielipiteellä heistä. Ts. älä suotta huolehdi asioista jota kukaan ei edes noteeraa. Kukaan ei tarvi sun arvostusta yhtääb mihinkään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voitte olla aviossa miehen, jota ette arvosta, kanssa?

Olemmekin avoliitossa.
Ap

No mutta, ymmärsit kuitenkin kysymyksen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan näin heittona, minsi arvioit muille sinun arvostuksesi olevan niin tärkeää? On somaa, kuinka olet ihan huolissasi mikset arvosta. Uskoisin, että poikkeuksetta kohteesi joita et kunnioita pyyhkii takapuoltaan sun mielipiteellä heistä. Ts. älä suotta huolehdi asioista jota kukaan ei edes noteeraa. Kukaan ei tarvi sun arvostusta yhtääb mihinkään.

No en ajattelekaan, että se hyödyttäisi muita vaan minua. Eihän minua kukaan arvosta takaisin jos en arvosta ketään. Mies on jaksanut arvostaa hän onkin poikkeus, mutta en silti nyt vain arvosta häntä. Ehkä mies arvostaa vääriä asioita mitä itse en pidä minään.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olemmekin avoliitossa.
Ap

Ihan tämän vastauksen perusteella uskallan heittää, että olet asperger-piirteinen. Voisiko siinä piillä vastaus siihen mikset arvosta muita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oho vastasitkin jo että ette ole naimisissa. No kuitenkin miksi olet miehesi kanssa jos on tuollaiset fiilikset? 

- Edellinen

No en tiedä. Jos hän kestää minua niin miksi en olisi? Ei hänessä ole mitään erityistä vikaa, vaan minussa.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olemmekin avoliitossa.
Ap

Ihan tämän vastauksen perusteella uskallan heittää, että olet asperger-piirteinen. Voisiko siinä piillä vastaus siihen mikset arvosta muita?

Jaa, saatan olla jossain kohtaa. Olen tehnyt niitä testejä, mutta en koskaan saa riman yli ollakseni. Siis miksi tuo vastaus merkitsisi sitä? Tämä todella kiinnostaa!
Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat