Kukaan ei ota tosissaan.

Vierailija

Olen puhunut perheelle ja lääkäreille ja kaikille.
Kukaan ei ota tosissaan. "Se menee ohi". Tuo se menee ohi on kestänyt jo monta vuotta. Aukaisematon paketillinen olisi 10mg diapameja, ne voisi ottaa, sitten itkeä itsensä kuiviin ja lopuksi vuotaa kuiviin. En tiedä miksi kirjoitan, mutta pakko saada purkaa pahaa oloa jonnekin. En pärjää enää. Jos löytyy täältä joku joka haluaisi olla ystävä niin olisin kiitollinen...

Kommentit (7)

Vierailija

Olen pahoillani, että sinusta tuntuu tuolta. Saanko kysyä, minkä ikäinen olet? Kuulostat aika nuorelta. Minusta tuntui hirvittävän pahalta suunnilleen ikävuodet 13 - 29 ja halusin vain kuolla, mutta lopulta se meni ohi, en oikein vieläkään tiedä miksi. Niinkin siis voi käydä. Mutta ehkä tuo perheen ja lääkäreiden kommentti on hyvää tarkoittava ja he toivovat että paha olosi menisi ohi ja voisit paremmin. Älä nyt kuitenkaan niitä diapameja ota, jutellaan ensin, jos ei tänään ehditä niin jatketaan huomenna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikka nyt tuntuu pahalta, aivan varmasti tulee vielä parempia päiviä, jolloin nautit elämästäsi!

Mistä tiedät tämän? Oletko ennustaja?

Vierailija

Ei elämä ole mitään nyt on ihanaa ja nyt on paskaa. Elämä koostuu hetkistä. Yksi hetki voi olla mahtava toinen täysin lamaannuttava. Suurimmaksi osaksi ei mitään auvoista oloa.

Vierailija

Ap, mulla on ollut ihan samanlaiset fiilikset. Tosi pahat,enkä uskonut tilanteen koskaan ikinä milloinkaan paranevan.

Onneksi olen tässä nyt kirjoittamassa tätä. Ne fiilikset nimittäin paranivat. Mutta vasta sitten, kun ymmärsin antaa prosessille aikaa, sitä se nimittäin vie.

Enkä näköjään ole ensimmäinen, enkä ainoa, joka on kokenut näin.

Me ollaan sun kanssa, pidetään sua virtuaalisesti kädestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka nyt tuntuu pahalta, aivan varmasti tulee vielä parempia päiviä, jolloin nautit elämästäsi!

Mistä tiedät tämän? Oletko ennustaja?

No ei siihen tarvi olla ennustaja, riittää kun katsoo vähän tilastoja. Se on siis ihan empiriaa. Tilastollisesti valtaosalla ihmisistä, joilla menee nyt huonosti ja tosi huonosti, menee noin kymmenen vuoden päästä paremmin. Tämä on tilastojen mukaan sitä varmempaa, mitä huonommin nyt menee, paitsi jos todella kuolee (sama mihin) ennen tuota. Jos kuolee, asiat ei tietenkään enää parane.

En tiedä, mikä aapeen olon nyt huonoksi saa, mutta jos on avaamaton purkki diapameja, niin suosittelen, että avaat sen, otat puolikkaan tai neljänneksen pamin ja menet nukkumaan. Sen avulla saat unta ja niinpä huomenna (tai ainakaan ylihuomenna, jos nukut vielä toisnkin yön) väsymys ei pahenna ahdistusta entisestään. Ei se sua vielä paranna, mutta estää tilanteen pahenemisen ja mahdollistaa ehkä paranemisen alkamisen.

Ja tämän mä sanon siksi, että olen kokeillut.

Vierailija

Se on se pieni rikkinäinen ihminen sisälläsi johon sinun pitäisi tutustua todella hyvin ja korjata eheäksi.

Päästäksesi hänen luokseen, täytyy rikkoa kaikki ne muuritä hänen ympäriltään.

Aikaa tähän voi kulua hetkestä vuosiin, mutta on sen kaiken arvoista <3

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat