Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhempainiltaan parin annoksen jälkeen vai jäädäkö kotiin

Vierailija

Tekisi mieli mennä toki mutta tuleeko siitä sanomista, iltapäivä oli pitkä ja vähän jännitti odottaminen.

Kommentit (14)

Vierailija

Sinne vaan jos siltä tuntuu. Parempihan se on mennä paikalle kuin jäädä kotiin. Eikä siellä ole puhallutusta ovella :) Vanhempainilta sujuu rattoisamminkin pikku hutikassa.

Vierailija

Kannattaa miettiä, että mitä haittaa siitä voi olla lapselle. Esim. joku vanhempi kotonaan kertaa kuinka Nico-Petterin äiti oli känässä vanhempainillassa ja lapsena menee sitten koulussa ilkkumaan Nico-Petterille  asiasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jäädään kotiin jos ei haluta vaikuttaa wt:ltä. Jos sillä ei ole väliä niin sitten vanhempainiltaan.

Miksi kaikki leimataan täällä wt:ksi? Ei kai siinä mitään jollei kännissä mene paikalle.

Vierailija

Muista ottaa taskumatti mukaan. Sopivassa nousussa osaat kommentoida opetusta tai mitä siellä kerrotaankin vielä terävämmin. 

Oikeasti, jos alkoholi alkaa rajoittaa tuolla tavalla elämääsi, silloin on syytä miettiä pitäisikö siitä irtautua kokonaan. Ei kuulosta ihan terveeltä alkoholinkäytöltä, jos käytät sitä ajankuluksi tai jännitykseen silloinkin, kun tiedät sinulla olevan vanhempainiltaa.

Minusta sinun on nyt otettava itseäsi niskasta kiinni ja mentävä lapsesi tilaisuuteen. Samalla suljet korkin pysyvämmin tai jos se ei onnistu, haet hoitoa. Jo täällä kirjoittamasi tilanne, että olit ottanut ennen vanhempainiltaa riittää, että tk:sta antavat lisäohjeita.

Vierailija

Parin annoksen jälkeen tuskin on kännissä. 

Mutta hajun voi lähellä istuva tuntea. Eli jos se pelottaa, niin ei vanhempainiltaan. Jos ei haittaa, niin sinne vain. 

Vierailija

Voi jestas. Sulla taitaa olla ongelma. Oon ollut vanheimpainillassa, missä vanhemmat nousi seisoon ja kerto kenen isä/äiti on. Eikös siellä yks karvajooseppi pompannut pystyyn: Hik, mä oon Lashen äiti hik. Enkä hik perkele ookka kun ishä. Enkä oo siitäkään ihan varma hik.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Voi jestas. Sulla taitaa olla ongelma. Oon ollut vanheimpainillassa, missä vanhemmat nousi seisoon ja kerto kenen isä/äiti on. Eikös siellä yks karvajooseppi pompannut pystyyn: Hik, mä oon Lashen äiti hik. Enkä hik perkele ookka kun ishä. Enkä oo siitäkään ihan varma hik.

Kyse oli parista annoksesta, ei kolmen promillen humalasta. 

Mutta haju paljastaa sen, että on alkoholia ottanut. Eli kyse on nyt siitä, haittaako se aloittajaa vai eikö haittaa. 

Kerran oli ennen vanhempainiltaa työpaikan läksijäiset ja otin kaksi lasia kuohuviiniä. Asia meni sitten niin, että isä lähti vanhempainiltaan. Mutta kyllä olisin mennyt, jos hän ei olisi päässyt. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli parista annoksesta, ei kolmen promillen humalasta. 

Mutta haju paljastaa sen, että on alkoholia ottanut. Eli kyse on nyt siitä, haittaako se aloittajaa vai eikö haittaa. 

Kerran oli ennen vanhempainiltaa työpaikan läksijäiset ja otin kaksi lasia kuohuviiniä. Asia meni sitten niin, että isä lähti vanhempainiltaan. Mutta kyllä olisin mennyt, jos hän ei olisi päässyt. 

Ne kuuluisat kaksi lasia tai pari tuoppia. Meilläkin oli kaverini kanssa opiskeluaikana aina joskus tapana lähteä parille tuopille. Silloin, kun palattiin pikkutunteina, emme edes yrittäneet väittää juomisen jääneen niihin vain pariin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat