Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyttääkö naiset kiinnostavien miesten verotietoja?

Vierailija
02.11.2015 |

?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan kehtaa myöntää?

Vierailija
2/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä niitä voi kytätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille kelpaamaton ystävämme yliopiston tutkijankammiossa varmaan toivoisi sitä.

Vierailija
4/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan kiinnosta kenenkään verotiedot pätkääkään. En edes ymmärrä ketä voi kiinnostaa muitten tulot!

Vierailija
5/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuinpa katsomaan kun eräs ukko on koko päivän jauhanut niistä täällä. :)

Vierailija
6/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo käyny ees mieles

Vierailija
7/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta, paitsi siinä vaiheessa, kun rahoja piilotellaan veroparatiiseihin.

Enemmän kiinnostaa, jos jossakin yrityksessä tehdään se tili laittamalla kaikki pihalle, leikkaamalla palveluista siten, että asiakkaat saavat hoitaa kaiken itse.

Vaikka olisin yhdessä/naimisissa rikkaan miehen kanssa, pitäisin oman työni ja säästäisin rahaa pahan päivän varalle, miehen varaan ei voi laskea, ero voi tulla milloin vain. Täytyy pystyä pärjäämään omilla tuloillaan tilanteessa kuin tilanteessa.

Uskon kyllä muutenkin, että ensimmäiset kymmenentuhatta rikkainta on muutenkin täysin mun saavuttamattomissa, kun en ole joku missi tms. :)

Vierailija
8/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satuinpa katsomaan kun eräs ukko on koko päivän jauhanut niistä täällä. :)

Tästäkö nyt ärsyynnyit? Anteeksi, en tarkoittanut pahalla.

Vierailija
9/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Minulla on top 5-miestä, joiden verotietoja seuraan tarkasti vuosi vuodelta. En ole vielä päättänyt kenet heistä vamppaan aviomiehekseni. Miehessä minua, älykkäänä naisena, kiinnostaa erityisesti hänen ansaitsemansa raha, kahiseva, sijoitukset, luottokortit. Jokainen seurustelukumppanini on luonnollisesti ollut erittäin varakas. Luonteella tai sen puutteella ei ole mitään merkitystä. Puhumattakaan sydämen sivistyksestä, yhteisistä kiinnostuksen kohteista tai arvoista. Raha, raha, raha.

(En ole tarkistanut kenenkään verotietoja, ikinä. He, jotka tätä harrastavat muussa kuin työnhaku -> palkkapyynnön arvio tai muu vastaava -mielessä, ovat vähän pimeitä).

Vierailija
10/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
11/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis herramunjee mä en ymmärrä tätä perinnettä, kateellisilla menee pöksyt märiksi kun saavat vaahdota: "on se niiiiiiiiiiiin väärin, kaikkien pitää tienata saman verran, pomojen ja siivoojien!" Missään muualla maailmassa ei ole tämmöistä kyttäysmeininkiä ja yrittäjien ajojahtia kuin Suomessa.

En ehkä haluaisi ollakaan rikas, ainakaan Suomessa.

Vierailija
12/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotkut käy, verotiedoista ei selviä ihan kaikki kuitenkaan, joten siinä mielessä huono tapa selvitellä yhtään mitään. Fiksuimmat kun tietää miten verojen kanssa kikkaillaan.

Vierailija
13/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistan verotiedot aina ennen treffeille menoa :)

Vierailija
14/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkistan verotiedot aina ennen treffeille menoa :)

Samoin

mies

Vierailija
15/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, on mulla parempaaki tekemistä ku kytätä mitä muut tienaa. Tää kateellisuus tuloista on muutenki naurettavaa. 

Vierailija
16/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyttää. Olen sitäpaitsi melko saletti, että mies, johon olen ihastunut, tienaa n. puolet vähemmän kuin itse ansaitsen. Hän ei myöskään vaikuta kovin kunnianhimoiselta, ja on mullekin sanonut, että käy duunissa vaan, että se mahdollistaa hänen rakkaat harrastuksensa, eli tuskin tulee räjäyttämään pankkia jatkossakaan. Onneksi tienaan itse niin hyvin, ettei pahemmin kiinnosta muiden tulot.

Vierailija
17/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kiinnosta kenenkään verotiedot. Mulle riittää omani. Mielestäni yksityisten verotiedot ei saisi olla julkisia.

Vierailija
18/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyttää. Olen sitäpaitsi melko saletti, että mies, johon olen ihastunut, tienaa n. puolet vähemmän kuin itse ansaitsen. Hän ei myöskään vaikuta kovin kunnianhimoiselta, ja on mullekin sanonut, että käy duunissa vaan, että se mahdollistaa hänen rakkaat harrastuksensa, eli tuskin tulee räjäyttämään pankkia jatkossakaan. Onneksi tienaan itse niin hyvin, ettei pahemmin kiinnosta muiden tulot.

Kyllä työnteon pitää olla elämäntarkoitus, itse suosin työnarkomaaneja, huono puoli ettei niitä nää koskaan kun ovat aina töissä :/

Vierailija
19/19 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä työnteon pitää olla elämäntarkoitus, itse suosin työnarkomaaneja, huono puoli ettei niitä nää koskaan kun ovat aina töissä :/

Minusta se on hyvä puoli. Saan aikaa rakkaille harrastuksilleni, jotka mies toki työllään rahoittaa.