Kyttääkö naiset kiinnostavien miesten verotietoja?

Vierailija

?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Mua ei kiinnosta, paitsi siinä vaiheessa, kun rahoja piilotellaan veroparatiiseihin.

Enemmän kiinnostaa, jos jossakin yrityksessä tehdään se tili laittamalla kaikki pihalle, leikkaamalla palveluista siten, että asiakkaat saavat hoitaa kaiken itse.

Vaikka olisin yhdessä/naimisissa rikkaan miehen kanssa, pitäisin oman työni ja säästäisin rahaa pahan päivän varalle, miehen varaan ei voi laskea, ero voi tulla milloin vain. Täytyy pystyä pärjäämään omilla tuloillaan tilanteessa kuin tilanteessa.

Uskon kyllä muutenkin, että ensimmäiset kymmenentuhatta rikkainta on muutenkin täysin mun saavuttamattomissa, kun en ole joku missi tms. :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Satuinpa katsomaan kun eräs ukko on koko päivän jauhanut niistä täällä. :)

Tästäkö nyt ärsyynnyit? Anteeksi, en tarkoittanut pahalla.

Vierailija

Totta kai. Minulla on top 5-miestä, joiden verotietoja seuraan tarkasti vuosi vuodelta. En ole vielä päättänyt kenet heistä vamppaan aviomiehekseni. Miehessä minua, älykkäänä naisena, kiinnostaa erityisesti hänen ansaitsemansa raha, kahiseva, sijoitukset, luottokortit. Jokainen seurustelukumppanini on luonnollisesti ollut erittäin varakas. Luonteella tai sen puutteella ei ole mitään merkitystä. Puhumattakaan sydämen sivistyksestä, yhteisistä kiinnostuksen kohteista tai arvoista. Raha, raha, raha.

(En ole tarkistanut kenenkään verotietoja, ikinä. He, jotka tätä harrastavat muussa kuin työnhaku -> palkkapyynnön arvio tai muu vastaava -mielessä, ovat vähän pimeitä).

Vierailija

Siis herramunjee mä en ymmärrä tätä perinnettä, kateellisilla menee pöksyt märiksi kun saavat vaahdota: "on se niiiiiiiiiiiin väärin, kaikkien pitää tienata saman verran, pomojen ja siivoojien!" Missään muualla maailmassa ei ole tämmöistä kyttäysmeininkiä ja yrittäjien ajojahtia kuin Suomessa.

En ehkä haluaisi ollakaan rikas, ainakaan Suomessa.

Vierailija

Kyllä jotkut käy, verotiedoista ei selviä ihan kaikki kuitenkaan, joten siinä mielessä huono tapa selvitellä yhtään mitään. Fiksuimmat kun tietää miten verojen kanssa kikkaillaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat