Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin geelikynnet, olenko ihan tyhmä?

Vierailija

Olen jo pitkään haaveillut geelikynsien laittamisesta, mutta joku pieni ääni sisälläni huutaa, että se on maailman typerin juttu, etenkin kun omat kynteni ovat hyväkuntoiset ja vahvat ja kasvavat nopeasti. Ei minulla ole geelikynsien haluamiseen mitään syytä, minä vain haluaisin sellaiset. En missään nimessä halua pitkiä kynsiä, joten oman kynnen geelivahvistus olisi ehkä se minulle sopiva vaihtoehto. Tarkoitan tämän tyylisiä ilman noita koristeita joko ranskalaisella manikyyrillä tai nudelakalla https://scontent.cdninstagram.com/hphotos-xfa1/t51.2885-15/s320x320/e15/11417393_905142019553027_1633498464_n.jpg

En polta, en juo alkoholia, käyn kokopäivätyössä ja tienaan ihan kivasti, olen akateemisesti koulutettu, minulla ei ole lainoja, en harrasta mitään kallista, en shoppaile turhaa, en käytä mitään ripsienpidennyksiä / käy jatkuvasti kasvohoidoissa tai karvanpoistoissa yms. Tämä kynsihomma olisi sellainen "hömppäjuttu", jonka haluaisin, mutta jota ilmankin pärjäisin. Sanokaa nyt mitä teen : D

Kommentit (8)

Vierailija

Jo noin kovasti tekee mieli ja rahaa riittää, niin laitata geelikynnet. Mulla oli joku outo päähänpisto vuosia sitten ja laitatin tuollaiset kuin kuvassa, mutta ilman koristeita. Tuntuivat paksuilta, kömpelöiltä ja inhottavilta. Poistin ne folion ja asetonia sisältävän kynsilakan avulla kotona seuraavana päivänä. Hukkaan meni nekin rahat. :D

Vierailija

No laita jos noin kovasti haluat! Pidä muutama kuukausi ja palaa sit luomukynsiin. Tuollaiset lyhyet kynnet ovatkivan näköisetkin. Työkaveri pureskeli kynsiään tosi pahaan kuntoon mutta laittoi sitten lyhyet, siistit rakennekynnet ja sanoi sen olleen paras päätös ikinä.

Vierailija

Laita vaan, sitten oot kokeillut. Mä pidän lyhyitä geelikynsiä aina silloin tällöin 4-5 huoltoväliä ja sitten taas taukoa. Ihan fiiliksen mukaan. Nyt on loppuvuodesta edessä kahdet häät, joten ajattelin käydä laittamassa kynnet. Laitan aina tosi nuden tai ranskalaisen ja sitten jossain vaiheessa alan lakata kynsiä tavislakoilla. Näin saan huoltoväliä vähän venytettyä.

Vierailija

Älä anna sydäntä pahalle. Portti-teorian mukaan geelikynnet joktavat ensin lähikapakkaan keppanalle, sitten jännämiehen syliin, luottohäiriömerkintään, kaupungin vuokraasuntoon, koviin aineisiin, turvataloon lasten kanssa, ylipainoon, epäsiisteyteen, haisevaan hengitykseen ja lopuksi tänne vauva palstalle. Pelasta itsesi!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat