Onko kaikilla hiusten pidennyksiä?

Vierailija

Mä olen aina haaveillut paksuista ja pitkistä hiuksista ja tuntuu, että kaikilla on sellaiset hiukset. Tai sitten se kamala kouvolatukka, sellaista en halua. 

Joka tapauksessa olen ihan vihreänä kateudesta ihmisten upeista hiuksista. Useimmilla on vielä tosi kiiltävät ja hyvännäköiset, eivät ainakaan näytä pidennyksiltä. 

Onko siis jotain ihanaa tuotetta, joka kasvattaa oikeita hiuksia ja tekee niistä kauniit ja sileät? Vai pitääkö tässä rikastua ja alkaa ravaamaan kuukauden välein kampaajalla pidennyksiä hoitamassa ja laittamassa?

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Kyllä siinä on geeneillä aika suuri osuus asiaan. Mä en hoida hiuksiani mitenkään ja mulla on pitkä, paksu ja hyväkuntoinen tukka.

Vierailija

Mulla on pitkät ja paksut, omat hiukset. En hoida mitenkään ihmeellisesti, enkä edes muista milloin olisin viimeksi käynyt kampaajalla.

On ehkä väärin sanoa, että en hoida hiuksia mitenkään ihmeellisesti - oikeasti hoidan niitä hävyttömän huonosti. Shampoo ja hoitoaine on ainoat hoitotuotteet. Anna kuivua itsekseen. 

Tangle Teezerin ansiosta takkuja tulee paljon vähemmän kuin aiemmin, joten voin olla jopa monta päivää harjaamatta hiuksia... 

Vierailija

No minä ainakin käytän päivittäin kuutta eri hoitotuotetta hiuksiin, kokonaisuudessaan yhdeksää. Kuukaudessa ne maksaa yhteensä noin sata euroa.
Satunnaisesti on myös klipsi- tai micro loop-pidennyksiä.

T: pitkät, kiiltävät ja paksut hiukset.

Vierailija

Mulla on käynyt sitten huono tuuri. Mun äidillä on nuorena ollut peppuun saakka pitkät hiukset. Edelleen eläkeikäisenä on paksut hiukset. Mun isälläkin on ihan tuuheat hiukset ja mun veljellä vielä paksummat. 

Mä vain olen tälläinen, jonka hiukset ei kasva olkapäitä pidemmälle ja ihan liian usein mulla on valtava karvakato, johon ei auta edes vitamiinien syöminen. 

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin käytän päivittäin kuutta eri hoitotuotetta hiuksiin, kokonaisuudessaan yhdeksää. Kuukaudessa ne maksaa yhteensä noin sata euroa.

Mä taas käytän yhtä tuotetta: oliiviöljysaippuaa. Eli ne geenit, ne geenit!

2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä muutakin elämää kun hiusten hoito :D No jotkut jaksaa....

Vierailija

2, miten pitkät sun hiukset on? Osaatko sanoa mitan senttimetreinä?

Nimim. niin pitkät, että täällä joskus kommentoitu ylipitkiksi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas käytän yhtä tuotetta: oliiviöljysaippuaa. Eli ne geenit, ne geenit!

2

Niinoä, geeneillä on iso osuus tässä asiassa.
Tosiaan, hiukseni ovat kyllä luonnostaankin kiiltävät ja paksut, mutta kun haluan niiden näyttävän vieläkin kiiltävämmiltä ja paksummilta. Aloitin vuosia sitten yhdellä tuotteella ja se on ajan mittaan laajentunut ja laajentunut, kun etsin aina keinoja saada hiuksista entistäkin näyttävämmät ja kauniimmat. Aikamoinen noidankehä toisaalta.
T: 3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

2, miten pitkät sun hiukset on? Osaatko sanoa mitan senttimetreinä?

Nimim. niin pitkät, että täällä joskus kommentoitu ylipitkiksi

Äh, siis tarkoitettu 1:lle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kyllä muutakin elämää kun hiusten hoito :D No jotkut jaksaa....

Niin on minullakin, erittäin aktiivinenkin elämä kaikenlisäksi. :)
T: 3

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kolmonen! Mitä kaikkea sä käytät hiuksiisi?

ap

Shampoo, hoitoaine, tehohoito, hiuksiin jätettävä hoitoaine, hoitosuihke (kahta erilaista), hiusöljy, silkkitipat, hiuspuuteri, lämpösuoja jne

Vierailija

Geenit vaikuttavat, totta kai, mutta eivät yksinään. Ravitsemus on erittäin tärkeä, sillä todellisuudessa hiuksien kuntoon voi vaikuttaa vain sisältä päin, sanokoot erilaisten käsittelyaineiden mainokset mitä tahansa. Nykyään näkee paljon ylihoidettuja hiuksia, siis kuivaa takkua, josta luontainen kiilto puuttuu kokonaan. Siihen ei auta muu kuin sakset ja ravitsemuksen uusarviointi. Ja pesuvälien harventaminen. Mitä useammin tukkaasi peset, sitä enemmän ne menettävät kiillostaan, koska hiusten luontainen rasva pestään pois. Päänahka kuivuu ja yrittää sitten epätoivon vimmalla korjata tilannetta erittämällä hurjat määrät talia. Ja hiukset makaavat sitten pitkin päätä kuin vasikan nuolemat. Maltillinen hoito ja hyvä leikkaus ovat monen tukan pelastus.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat