Onko normaalia unohtaa parin viikon takaisia asioita, kun…?

Vierailija

aivokapasiteettini on monen henkilön yhteiskäytössä? Ylläpidän kalenteria neljälle eli siis itselleni ja lapsillemme. Mies täyttää oman kalenterinsa, mutta  en minä vilkaisematta muista, että mitä hän sanoikaan sinne taas kirjaavansa. Esim jos hänellä on työmatka ja jään yksin vastuuseen lapsista, niin max kahta päivää ennen havahdun, että näin on merkitty jo kuukausi sitten varmanakin kalenteriin! Katson kalenterista aina seuraavat menot ja valmistaudun niihin, mutta esim, kun mietin eräitäkin kaverisynttäreitä, niin en heti muista, että mitä veimme lahjaksi tai kenen lapsistani kaveri se olikaan. Mietin, että kuinka paljon varsinkin äidit käyttävät aivojaan perheen juoksevien asoiden hoitamiseen? Nähtävästi aivoni tyhjäävät nopeasti lähihistorian, eivätkä tahdo pitää mielessä paria päivää pidemmälle tulevaisuuttakaan. Hetken kaiveltuani saatan vielä löytää aivojeni sopukoista esim sen lahjapaketin sisällön, jonka hankin ja paketoinkin itse ja siksikin pitäisi muistaa se.

Kommentit (3)

Vierailija

Kunnioitan sinua ap! En itse pystyisi enkä jaksaisi enää moista rumbaa. Tuommoistakohan se oli kun lapset olivat pienempiä... aika kultaa muistot, nyt ovat lentäneet jo pesästä ja vain ikävä on jäänyt asumaan luoksemme.

Vierailija

Ahdistaa jo lukea kuvaus tuollaisesta elämästä :-o Minusta ei vaan olisi tuohon, ja siksi olenkin tietoisesti jättäytynyt lapsettomaksi vanhaksipiiaksi.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat