Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juntin määritelmä

Vierailija
29.10.2015 |

Muita kyttäävä, köyhä mieli, ei halua matkustella ja laajentaa maailmankuvaansa, ei hyväksy erilaisuutta, negatiivinen, äkäinen, riidanhaluinen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muita kyttäävä, köyhä mieli, ei halua matkustella ja laajentaa maailmankuvaansa, ei hyväksy erilaisuutta, negatiivinen, äkäinen, riidanhaluinen.

Aika juntisti määritelty junttius.

Vierailija
2/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomitseva, ennakkoluuloinen, ylimielinen, itsekäs, ajattelematon (taidan siis itsekin olla juntti...)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika juntisti määritelty junttius.

Tunnistit siis itsesi kuvauksesta.

Vierailija
4/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmainen ihminen

Vierailija
5/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei hyväksy erilaisuutta, negatiivinen, äkäinen, riidanhaluinen.

Aika harvat unelmaihmisetkään hyväksyvät erilaisuuden. Ei se ole mitään suvaitsevaisuutta, että hyväksyy vain sellaisen erilaisuuden, josta itse pitää.

Vierailija
6/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy töissä.

Vierailija
7/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihjailee siihen tyyliin että ajattele itse.  Junttiudessa sinänsä ei ole mitään pahaa.

Vierailija
8/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri naapurini, mutta minkäs sille voi.

Vierailija
9/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ihmiseltä, mitä mieltä hän on oopperasta, taidenäyttelyistä, kasvisruokavaliosta, luomusta, luonnonsuojelusta jne. Vastauksista tunnistat juntin.

Vierailija
10/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää olen matkustellut ainakin kymmenessä maassa..ihanilla hiekkarannoilla ja kaupungeissa..olen älykäs!

Naapurissa asuu mamu..tiedän kun lukee postilaatikossa!olen siis maailmankansalainen..

Katson uutisista että lähi-idässä taistellaan ja se on väärin-minulla on laaja maailmankuva.

t.rasisti

Vierailija
11/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käymään Tuurin kyläkaupassa ja havainnoi siellä asioivia ihmisiä.

Vierailija
12/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et sinne saakka jaksa, niin lähin Tokmanni käy myös.

Vierailija
13/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et sinne saakka jaksa, niin lähin Tokmanni käy myös.

Kiva, minähän olen juntti. :D

Vierailija
14/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsit

Vierailija
15/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps, tähän yhdyn. Kaksi kertaa kävin ja ahdisti... joo, ei ole pakko, mutta yleisivistystä tuokin. Huutokauppakeisarille pitänee tehdä seuraava matka. Ja juntit saa olla juntteja, ei haittaa mua pätkääkään.

Vierailija
16/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään täynnä oleva äärisuvaitsevainen ihminen, joka pitää itseään paljon muita parempana ja sen johdosta tyrmää muiden ajatukset asioista vedoten siihen, että muut ovat niin yksinkertaisia, että eivät kykene ymmärtämään asiota.

Lähinnä tarkoitan äärisuvaitsevia iihmisiä, joiden mielestä äärisuvaitsemattomien ihmisten toiminta on oikein ja niitä pitää saada tänne lisää. Itse näin enemmän matematiistieteellisesti suuntautuneena näen siinä ristiriitaa. Humanisteilla lienee jonkinlainen looginen selitys, jonka perusteella kaikki on ihan johdonmukaista.

Vierailija
17/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeps, tähän yhdyn. Kaksi kertaa kävin ja ahdisti... joo, ei ole pakko, mutta yleisivistystä tuokin. Huutokauppakeisarille pitänee tehdä seuraava matka. Ja juntit saa olla juntteja, ei haittaa mua pätkääkään.

Jep, en minäkään (11) juntteja halveksi eivätkä elämääni haittaa, ihmisillä on vaan luontainen tarve luokitella ja jaotella maailmaa (ja ihmisiä) omiin lokeroihinsa, jotta siitä tulisi ymmärrettävämpi. Osaksi olen näille "junteille" kateellinen, heillä näyttää olevan usein todella hauskaa keskenään, ilman turhaa hienostelua ja maailmantuskia. :D

Vierailija
18/18 |
29.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän