Juntin määritelmä

Vierailija

Muita kyttäävä, köyhä mieli, ei halua matkustella ja laajentaa maailmankuvaansa, ei hyväksy erilaisuutta, negatiivinen, äkäinen, riidanhaluinen.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Muita kyttäävä, köyhä mieli, ei halua matkustella ja laajentaa maailmankuvaansa, ei hyväksy erilaisuutta, negatiivinen, äkäinen, riidanhaluinen.

Aika juntisti määritelty junttius.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika juntisti määritelty junttius.

Tunnistit siis itsesi kuvauksesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ei hyväksy erilaisuutta, negatiivinen, äkäinen, riidanhaluinen.

Aika harvat unelmaihmisetkään hyväksyvät erilaisuuden. Ei se ole mitään suvaitsevaisuutta, että hyväksyy vain sellaisen erilaisuuden, josta itse pitää.

jaahas

Vierailija kirjoitti:

Kuvailit juuri naapurini, mutta minkäs sille voi.

Vierailija

Kysy ihmiseltä, mitä mieltä hän on oopperasta, taidenäyttelyistä, kasvisruokavaliosta, luomusta, luonnonsuojelusta jne. Vastauksista tunnistat juntin.

Vierailija

Mää olen matkustellut ainakin kymmenessä maassa..ihanilla hiekkarannoilla ja kaupungeissa..olen älykäs!

Naapurissa asuu mamu..tiedän kun lukee postilaatikossa!olen siis maailmankansalainen..

Katson uutisista että lähi-idässä taistellaan ja se on väärin-minulla on laaja maailmankuva.

t.rasisti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mene käymään Tuurin kyläkaupassa ja havainnoi siellä asioivia ihmisiä.

Jeps, tähän yhdyn. Kaksi kertaa kävin ja ahdisti... joo, ei ole pakko, mutta yleisivistystä tuokin. Huutokauppakeisarille pitänee tehdä seuraava matka. Ja juntit saa olla juntteja, ei haittaa mua pätkääkään.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat