Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Positiivisuusketju! Kirjoita tänne asiat, jotka ovat nyt elämässäsi hyvin.

Vierailija

Tehdään tällainen hyvän mielen ketju! :) Silloin kun elämä tuntui mustalta ja toivottomalta, aloin kirjoittaa ylös juttuja jotka ovat tällä hetkellä hyvin ja huomasin oman tyytyväisyyteni elämääni lisääntyvän. Kirjoittaminen jotenkin realisoi asiat eri tavalla. Kirjoita tänne siis elämästäsi asiat jotka ovat hyvin ja joista olet onnellinen. Aihealueet voivat olla työ, rakkaus.. mikä vain minkä koet tärkeäksi.

Rakkaus: Minut tekee onnelliseksi se, että minulla on mies joka on fiksu monessakin mielessä. Olen ensimmäistä kertaa elämässäni suhteessa, jossa mies kohtelee minua hyvin ja se tuntuu mahtavalta.

Työ: Olo on kuin lottovoittajalla, kun tässä taloustilanteessa olen saanut koulutustani vastaavan työpaikan. Alani on yksi vähiten työllistävistä. Meillä on hyvä työilmapiiri, työ on monipuolista ja mukavaa. Palkkakin on kohtalaisen hyvä.

Perhe: Olen iloinen siitä että vanhempieni liitto on kestänyt, vaikka välillä on ollut myrskyisää. He ovat hyvä pari ja esimerkki minulle. Olen iloinen äidin puolesta, että pitkän hakemisen jälkeen hän sai työtä jossa viihtyy. Isä tekee tärkeää ja vastuullista työtä, joka on raskasta mutta palkitsevaa ja kiinnostavaa. Olen ylpeä veljestäni kun hän on päässyt haluamaansa opiskelupaikkaan. Pikkusiskon kasvua on mukava seurata, hän on niin fiksu ja reipas tyttö.

Ystävät: Minusta on hienoa, että yksi ystäväsuhteeni on kestänyt päiväkodista tähän päivään saakka. Hän on kuin sisko minulle. Minulla on myös muita pitkiä ystäväsuhteita. On kiva huomata, että vaikka emme tapaisi pitkään aikaan, ystävyys on silti tallella ja juttu kulkee niin kuin ennenkin.

Minä: Olen tyytyväinen siihen, että olen onnistunut kehittämään itseäni haluamaani suuntaan. Olen aikuistunut, viisastunut ja muuttunut empaattisemmaksi. Olen ymmärtänyt oman arvoni ja sen, että olen kaunis.

Kommentit (2)

Vierailija

Itse asiassa elämässäni tällä hetkellä on kaikki hyvin. Olemme terveitä, meillä on työ, kohtuullinen toimeentulo, ei velkaa, ihmissuhteet kunnossa ja pianhan on joulukin. Ei valittamista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat