Mitä askarrella/tehdä lapsien kummeille lahjoiksi?

Vierailija

Mitä kummit itse haluaisitte? Tavaraa emme osta, koska eihän se ole tarkoitus. Olemme joka vuosi askarrelleet jotain ja nyt on ideat loppu.

On askarreltu tyynyliinat, lyhdyt, jääkaappimagneetit, kalenterit ja mitähän vielä..

Kommentit (13)

Vierailija

Miten olisi koruja tai avaimenperiä kutistemuovista? Paistamiseen tarvitaan toki aikuisen apua, mutta muuten voisi olla lapsille sopivan simppeliä. :)

Vierailija

Varmaan tekin sitten tykkäätte, kun kummi tuo lelujen yms. sijasta lahjaksi jonkun itse paskartelemansa jutun? Vaikkapa viinipullonkorkeista liimatun pannunalusen?

Vierailija

Me ollaan tehty pieniä piparitaloja, -rekiä, -tähtikuusia, pullaa, joululimppua, maustekakkua. Jotain sellasta, josta on tarkoituskin päästä eroon :)

Vierailija

Mä annan kummeille "herkkupussit/-korit" joihin tulee joululeipää, piparkakkuja (lapsen koristelemia), jotain suklaata joko levy tai konvehteja, glögi ja vaikka punaviini. Ei ole ihan vielä päätetty sisältö. Tyttö on vielä alle 3v niin ei nyt toi askarreltu lahja ole ehkä ihan kauheen helppo homma... Ehkä parin vuoden päästä voidaan katsoa. Kortit tehdään kyllä kummeille sekä isovanhemmille tänä vuonna itse :)

Vierailija

Munkaan mielestä ei ole välttämätöntä antaa kummeille mitään, en itse odota kummilapsiltani jouluna lahjoja. Mutta jos jotain antaa niin kaiken paras on juuri sellainen tavara jonka voi käyttää pois, eli saippua, kynttilä, tai jokin syötävä juttu.

Vierailija

Joulukoriste, jonka voi laittaa vaikka parvekkeelle tai terassille. Se on ulos unohdettuna  kevääseen mennessä sopivasti roskiskunnossa, joten ei tule säilytysongelmia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat