no niin, tietokone meni rikki...

Vierailija

Ei kannattane enää korjauttaa.
Mitenhän sitä pärjäis ilman? Olen pitkään jo halunnut padia, jos ostais sellasen ja kokeilisi olla ilman konetta...

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei tabletti korvaa tietokonetta. Ihan kiva ja hyödyllinen laite se silti on.

Riippuu toki ihan käyttötarpeesta. Tunnen montakin ihmistä, joilla on käytössään vain tabletti ja hyvin näyttävät pärjäävän. Itse en pärjäisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei täppäri koskaan korvaa tietokonetta. 

No ei korvaa. Mutta ajattelin että vähän aikaa vois kituutella ilman konetta ja katsoa kuin se vaikuttaa perhe-elämään ja muuhun oloon. En raaskis kerralla ostaa molempia. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä on vikana?

Alko tulla sinisiä näyttöjä. . Yritin järjestelmän palautusta ym kikkoja mut ei auttanut. Nyt ei avaa Windowsia edes, jumissa vaan, ei ota käskyjä... ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tabletti korvaa tietokonetta. Ihan kiva ja hyödyllinen laite se silti on.

Riippuu toki ihan käyttötarpeesta. Tunnen montakin ihmistä, joilla on käytössään vain tabletti ja hyvin näyttävät pärjäävän. Itse en pärjäisi.

Lähinnä palstailen, hoidan laskut ym, katson sarjoja. Mä voisin pärjätä varmaan hyvin :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vie kone huoltoon. Kyllä tuo ihan korjattavissa on, jos kuitenkin jotain kuvaa tulee näyttöön. 

Joo, vie ihmeessä jos kone alle 3 vuotta vanha ja uutena ovh n. 1000e luokkaa. Muuten ei maksa vaivaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat