Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olin teini, tytöt seurustelivat itseään vähän vanhempien poikien kanssa

Vierailija
25.10.2015 |

Sama jatkui vielä opiskelijaiässäkin. Koulun kaunein tyttö sanoi kerran jopa koko luokan kuullen kuinka meidän koulut pojat ovat kaikki vielä niin lapsellisia.

Miksi sitten nyt keski-iän lähestyessä ikäiseni naiset pitävät säälittävänä ja ennenkaikkea sopimattomana jos päälle kolmekymppinen mies ihastuu itseään n. kymmenen vuotta nuorempaan naiseen ja tahtoo perustaa hänen kanssaan perheen.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin nuo samat tädit haukkuu kauniita julkkisnaisia. Kateus näivettää hitaasti sisuksen ontoksi.

Vierailija
2/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanhempi. Tuskin ne samat naiset sanois mitään, jos jahtaisit itteäs 3 vuotta nuorempia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama jatkui vielä opiskelijaiässäkin. Koulun kaunein tyttö sanoi kerran jopa koko luokan kuullen kuinka meidän koulut pojat ovat kaikki vielä niin lapsellisia.

Miksi sitten nyt keski-iän lähestyessä ikäiseni naiset pitävät säälittävänä ja ennenkaikkea sopimattomana jos päälle kolmekymppinen mies ihastuu itseään n. kymmenen vuotta nuorempaan naiseen ja tahtoo perustaa hänen kanssaan perheen.

Tottahan tuo on. Pojat kehittyvät tyttöjä hitaammin. Kuka nyt ihan kakaraa katselisi.

Vierailija
4/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Itse olen aina pitänyt eniten ikäisistäni tai hieman nuoremmista miehistä. :) Ja kaikki mun puolesta saa  vapaasti pariutua sen ihmisen kanssa jota aidosti eniten rakastaa. Ei kaikki ihmiset suinkaan ajattele, että toisten onni on itseltään pois.

Vierailija
5/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kymmenen vuoden ikäero susta vähän? O_o Mahdoton ikäero se ei ole, mutta itse en kutsuisi sitä pieneksi ikäeroksi.

Vierailija
6/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta ei ole vähän vanhempi, harva 20 v on perheen perustamisiässä, et ollut itsekään jos nyt yli 30 v katselet sen ikäisiä tyttöjä.

Vierailija
7/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vanhempi. Tuskin ne samat naiset sanois mitään, jos jahtaisit itteäs 3 vuotta nuorempia.

Muutaman vuoden ikäero on paljon teini-iässä. Kolmekymppisenä kolme vuotta ei merkitse oikeastaan mitään.

Vierailija
8/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo on. Pojat kehittyvät tyttöjä hitaammin. Kuka nyt ihan kakaraa katselisi.

Naiset toisaalta rupsahtavat aiemmin... sopiiko sama logiikka siihenkin?

Vierailija
9/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuoden ikäero ei oo paljon? Jumalauta kun 5 vuottakin itseäni vanhempi mies on jo liian vanha
N24

Vierailija
10/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 vuotta ei ole vähän vanhempi, harva 20 v on perheen perustamisiässä, et ollut itsekään jos nyt yli 30 v katselet sen ikäisiä tyttöjä.

Päälle kolmekymppinen ja n. kymmenen vuotta nuorempi voi tarkoittaa myös vaikka 32- ja 24-vuotiaita. Miksi siis haet äärimmäistä esimerkkiä vaikka tuossa ikähaarukassa nainen voi olla jo vaikka yliopistostakin valmistunut.

Vierailija
11/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 vuoden ikäero ei oo paljon? Jumalauta kun 5 vuottakin itseäni vanhempi mies on jo liian vanha

N24

Kuka väittää ettei se ole paljon? Entä mitä mieltä olet 3-5 vuoden ikäerosta teini-iässä, eikö 8-10 vuotta aikuisilla ole mielestäsi verrattavissa siihen?

Vierailija
12/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, VÄHÄN vanhempien. Enpä ole ikinä tavannut teinityttöä tai aikuista naista, joka ajattelee, että on ok ja hienoa jos 14-16v. tyttö seurustelee 24-26-vuotiaan miehen kanssa. Ei tuo ikäero ihan mahdoton ole aikuisilla (sanotaan vaikka 25v. ylöspäin), mutta tosiaan teinitytöt seukkailevat yleensä pari vuotta vanhempien poikien kanssa. 

Ja hei, kuka oikeasti perustelee elämänvalintojaan tai arvojaan sillä, mitä joku pissis on yläasteella sanonut..???

Vierailija
13/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Kuka väittää ettei se ole paljon? Entä mitä mieltä olet 3-5 vuoden ikäerosta teini-iässä, eikö 8-10 vuotta aikuisilla ole mielestäsi verrattavissa siihen?

No ei kyllä oo. 8-10 vuotta on helvetin iso ikäero. Aina.

Vierailija
14/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppiset vanhat akat taas täällä itkevät kateuttaan ja keski-ikäisyyttään. Ei mitään uutta.

Vierailija
15/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, VÄHÄN vanhempien. Enpä ole ikinä tavannut teinityttöä tai aikuista naista, joka ajattelee, että on ok ja hienoa jos 14-16v. tyttö seurustelee 24-26-vuotiaan miehen kanssa. Ei tuo ikäero ihan mahdoton ole aikuisilla (sanotaan vaikka 25v. ylöspäin), mutta tosiaan teinitytöt seukkailevat yleensä pari vuotta vanhempien poikien kanssa. 

Ja hei, kuka oikeasti perustelee elämänvalintojaan tai arvojaan sillä, mitä joku pissis on yläasteella sanonut..???

Nimenomaan. Ikäeroa oli ainakin omassa kaveripiirissäni max. kolme vuotta. En muistaisi että yksikään olisi seurustellut yli kaksikymppisen kanssa. Vanhin taisi olla 19v. ja siitäkin jo kohistiin (likka itse oli 16v.) että onpas x vanhan kanssa.

Vierailija
16/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo lapsena ajatellut että miehen kuuluu olla 10 vuotta vanhempi kuin vaimo, en tiedä miksi, se on ollut mulle ehkä joku symmetria kysymys. Äitini kuitenkin on vajaa vuoden vanhempi kuin isäni, ja isäpuoleni on pari vuotta vaan vanhempi. 

Aviomieheni on kyllä lähes tasan 10 vuotta vanhempi kuin minä, ja joo, miehet yleensä on lapsellisia, siitä ei pääse mihinkään. Minä en ole oikein koskaan nuorena ollut kiinnostunut ikäisistäni pojista/miehistä, mä kai jotenkin tunsin itseni aina vanhemmaksi kuin olin kun olin meistä sisaruksista vanhin ym. pikkuvanha jo lapsena.

Vierailija
17/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta kyllä 10 vuoden ikäero tunnu pahalta. Olen itse 24 ja sopivan ikäinen olisi joku 30-v, ja siinähän tulee 10 vuoden ikäero aika äkkiä täyteen. Jos menee kovin paljon alle kolmenkymmenen niin saisi olla aika lailla tuuria että löytää miehen joka ei harrasta pelkkää bilettämistä ja on kiinnostunut asettumaan aloilleen. Ja toisessa päässä taas varmaan johonkin neljäänkymppiin asti voisi vielä mennä.

Vierailija
18/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten on ok seurustella vanhempien poikien kanssa teininä mutta ei enää sitten kun ikää on 20 ja yli? Siksikö että silloin he alkaisivat kilpailla osin samoista miehistä (varhais)keski-ikäisten kanssasisariensa kanssa?

Vierailija
19/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole sitten hyvä ja kerro että minkä ikäisten naisten puheille kannattaa vasta alkaa antaa painoarvoa.

Vierailija
20/79 |
25.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nii ja mitähän se oikeastaan muille naisille kuuluu kenen kanssa mies seurustelee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi