Mistä saa yhden hengeb annosvuokia lasagnea/moussakaa jne varten?

Vierailija

Siinähän se kysymys olikin otsikossa. Etsin neliskanttisia annosvuokia, enkä mistään googlaamalla ole löytänyt.  Vinkkejä kellään?

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ikeasta ostin pari vuotta sitten sellasia lasisia neliön muotoisia annosvuokia.

Mixtur nimeltään näköjään. En saa linkkiä

Mikä järki

Eikö ole helpompi tehdä ihan tavallinen annos, ja sitten annostella yhden hengen pakasterasioihin kerta-annoksiksi? Miksi pitää pystyä tekemään vain 1 annos kerrallaan? Kypsyminen yms kun ei tapahdu ihan samalla lailla pikkuvuoassa (pinta-alaa per määrä huomattavasti enemmän) kuin isossa, eli lopputulos ei välttämättä ole sama kuin isoa annosta tehdessä

Vierailija

Samaa olin tulissa ehdottamaan kuin 8. Iso lasagne ja pilkkoo sen valmiina sitten pakkaseen niihin yhden hengen annoksiksi. Ei voi olla vaikeaa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap kiittää!  Onko kukaan tehnyt lasgnea tuohon ikean pikkuvuokaan? Kiehuuko yli?

No eiköhän tuossa ongelmana ole kuivuminen. 

Miksi haluat tehdä pieninä annoksina? Eikö ole pakastinta? Eikö olis helpompaa tehdä lasagne isompaan vuokaan ja annostella sopiviksi annoksiksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aika moni sinkkutalouksista ei ymmärrä pakastimen merkitystä. Valitus esim. jättikokoisista leipä- tai lihapaketeista.

Leivästä ainakin tulee ihan järkyttävän pahaa pakastettuna. 

Vierailija

Hei taas,

Haluaisin paistaa uunissa yhden hengen vuoissa kuudelle hengelle lasagnet.

Haluan tarjoilla ne niissä vuoissa, en halua tällä kertaa annostella lautasille.

Tarkoituksena tarjoilla kaikki ruuat valmiina annoksina alku- ja jälkiruuat mukaanlukien.

Normaalisti teen isossa vuuassa, mutta tällä kertaa tällaista ; )

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aika moni sinkkutalouksista ei ymmärrä pakastimen merkitystä. Valitus esim. jättikokoisista leipä- tai lihapaketeista.

Mun mielestä pakastettu leipä on tosi pahaa, ennemmin ostan vaikka sämpylöitä, ciabattaa tms. pienikokoisia leipiä. Kun olin lapsi sai leipätiskiltä ostaa puolikkaita leipiä, miksiköhän tuo palvelu on loppunut niistäkin kaupoista joissa vielä on leipätiski? Luulis nykyisin olevan kysyntää kun yhtä useampi asuu yksin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat