Joko olette kuulleet Paula Vesalan Tequila-kappaleen?

Vierailija

Rakastuin siihen kappaleeseen välittömästi! Kappale löytyy siis spotifystä.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Joku kirjoitti parin minuutin välein 3 kehumisviestiä, säälittävää. Kyseinen biisi on plagiaatti Stigin Bermudan kolmio-kappaleesta. Sävel monotoninen ja tylsä, ei erota alkua ja kertsiä toisistaan eikä mitään koukkua tai huippukohtaa. Sanat lapselliset, kuin Sannin huono kopio. Surkea esitys eli jos tällaista on koko levy täynnä, floppi tulee. No ehkä Lauri säveltää levyn jolloin se on vielä pelastettavissa.

Vierailija

Katsokaapa musiikkivideo. Mistä tämä biisi oikeastaan kertoo??

Video on musta tosi hyvä, varmaan yksi parhaista mitä olen nähnyt. En silti ymmärrä, miksi hän laittaa miehet tappelemaan. Ja miksi haluaa tapattaa itsensä. Ja miten sanat liittyy tähän videoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katsokaapa musiikkivideo. Mistä tämä biisi oikeastaan kertoo??

Video on musta tosi hyvä, varmaan yksi parhaista mitä olen nähnyt. En silti ymmärrä, miksi hän laittaa miehet tappelemaan. Ja miksi haluaa tapattaa itsensä. Ja miten sanat liittyy tähän videoon.

Näin ne mielipiteet vaihtelee. Minusta kyseinen musavideo on huonoin mitä olen koskaan nähnyt, oksettavaa paskaa. Kuolemaa, elävältä hautaamista ja huonosti näytelty. Ja biisi itsessään mitäänsanomaton pliisu musiikin irvikuva. YÖK. Tosin tajuan että turha täällä on yrittää antaa kritiikkiä Vesalasta joka on palstamammojen ylivoimainen suosikki, jumalatar.

Vierailija

Ei voi olla kuulematta tuota skeidaa kun radio on päällä. En pidä yhtään. Eikä kiinnosta koko akka, tekopyhä ylikasvanut pissis.

Vierailija

Hyvä biisi, huono video. Huono video, koska vaikuttaa jotenkin pyrkineen johonkin taiteellisempaan, mutta lopputulos on vähän tökerö ja fokusoitumaton, postimyyntihunkseja, tylsää kuvaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voi taivas, ai siinä lauletaan tequila, mä kuulen joka kerta että napan teki laa. Ja ajattelen että mitä hittoa tossa sanotaan.

Minä en saanut koko laulusta puoliakaan selvää kun kuulin radiosta, oli pakko googlata sanat :D

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat