Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka väsynyt kaupunkielämään?

Vierailija

Liikaa ihmisiä...vaikka ei mikään miljoonakaupunki olekaan. Olis ihana mennä kauppaan missä on vaan muutama ihminen, eikä ainaista kassajonoa. Taidan olla maalainen.

Kommentit (15)

Vierailija

Mä haluaisin johonkin pikkukaupunkiin. Semmonen joka ei kelpaa pakolaisille ja löytäisin töitä sieltä. Alkaa tympii tää Helsinki

Vierailija

Korpeen ma kaipaan, pois kaupungin hälinästä ja ihmisten ilmoilta. Luonto olisi ympäristö, jossa loppuelämäni haluaisin elää.

Vierailija

Mä tykkäisin kuokkia kasvimaata, hoitaa ruusupensaita, juoda aamukahvit rauhassa terassilla, nauttia hiljaisuudesta ja lintujen laulusta, ihailla tähtitaivasta omalta pihalta, ryömiä vaikka lumessa jos haluaisin.

Vierailija

Meteli (liikenne, naapurit, työmaat) on kamalaa kaupungissa.

Sitten se, että kun ei ole omaa pihaa ei voi vapaasti mennä ulos kun haluaa...en tykkää mennä johonkin kerrostalon pihalle istumaan ja sitten pitää lähteä johonkin kauemmas.

Vierailija

Asun 10km päässä isosta kaupungista. Meillä on palveluina pieni kauppa. Haluan joko umpi korpeen tai kaupunkiin... Nyt kassaneiti informoi äidilleen joka informoi työkavereilleni mitä kaupasta ostan. Täällä tiedetään sekin milloin olemme vaihtaneet talvirenkaat tai milloin on öljyauto käynyt... En jaksa tätä kyläyhteisön ihanuutta!
Omakotitalo alue kera muutaman maatilan ja asukkaita reilu tuhat...

Vierailija

Mä olen kanssa ajatellut maalle muuttamista. Kaupungissa on niin paljon ihmisiä. Haluisin navetan, mansikkapellon ja muuta luonnon rauhan että ei ois kiire mihinkään. Tykkään kauheasti vanhanaikaisista vaatteista mutta mulla ei kyllä niitä ole :(

Milli

Jos muuttaa maalle niinvalitse kylä jossa ei asu yhtäkään sun tai puolison sukulaista! Me ollaan asuttu tääl jo koht kahdeksan vuotta. Vieläkään en tunne oikeastaan ketään. Tai no muutaman oman ikäisen perheineen mut heit ei kiinnosta juoruilu. Eikä siis noidta vanhoist kukaan tunne meit. Eli meist ei puhuta. Meidän elämään ei puututa. Saadaan olla just niin rauhas ku halutaan. 

Hulluint mielestäni on muuttaa maalle omakotitsloalueelle. Kun lääniä on ympäril vaik muille jakaa niin sit nökötetään kylki kyljes. Meil on yks naapuri ja siinäkin mettäkaistale välis. Oma 1.5hehtaarin tontti joka rajottuu talousmetsään. Ei ketään missään. Saan vaik alasti leikata nurmikon tai rakentaa peltilehmän pihaan. Ketään ei kiinnosta. 

Terkuin nainen alle 2000ijmisen kunnasta. 

Vierailija

Mulla vaihtui kaupunkielämä hiljaiseen kylään, ei liikennevaloja, pari kauppaa, siis kuitenkin ne tärkeimmät. Lähimpään isompaan kaupunkiin köröttelee bussilla 20-30 min!

ai että miten leveä hymy tuli kasvoille ja sydämeen! 

Vierailija

Pikkukylien juoruilu oli syy, miksi muutin tuppukylästä kaupunkiin. Täällä saa olla sellainen kuin huvittaa, eikä muiden ihmisten tekemiset kiinnosta. Haluaisin muuttaa haja-asutusalueelle, jossa ei naapuritaloa näy. Mitenköhän sitten sopeutuisi käymään kyläkaupassa, kun juoruiluilut eivät kiinnosta. Noh, kohde todennäköisesti olisin minäkin ennemmin tai myöhemmin, ehkä kovaan ääneen kertoisin juorujen pitävän paikkansa ja vähän lisää puuta tökkäisin pesään, omaan pesään siis.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat