Kolmannen kauden Docventuresissa taso laskenut roimasti.

Vierailija

Taso on laskenut tällä kaudella roimasti. Dokkarit ovat olleet pääasiassa tosi-tv tyylisiä samalla kaavalla ohjattuja Michael Moore kopioita. Red-army oli ok, kuten myös Snowden -dokkari.

Eniten olen hämmästellyt kehnoa vieraiden tasoa. Hyppönen oli ymmärrettävä valinta Snowden -dokkariin, mutta muuten en ole ymmärtänyt miksi vieraat ovat sinne revitty. Outoa, että Pantzar oli kehdannut mennä sinne juttelemaan siitä foliohattu-dokkarista.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Se missä oli Maryam oli aika surullinen, kumpikaan ei uskaltanut hiukkaakaan haastaa tai sanoa vastaan vähemmistön edustajalle. "Valkoinen heteromies" -vitsikin on niin hauska että se pitää toistaa seitsemäntoista kertaa yhden ohjelman aikana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se missä oli Maryam oli aika surullinen, kumpikaan ei uskaltanut hiukkaakaan haastaa tai sanoa vastaan vähemmistön edustajalle. "Valkoinen heteromies" -vitsikin on niin hauska että se pitää toistaa seitsemäntoista kertaa yhden ohjelman aikana.

Harvoin tapaa yhtä negatiivista ihmistä kuin tuo Maryam, mutta feministithän ovat tunnetusti täynnä vihaa ja raivoa. Kuten se taideyliopiston rehtori Rosenberg.

Vierailija

Jos tuolla Moore-viittauksella haetaan esimerkiksi Tales of the Grim Sleeperiä, meni kopiointi toisin päin. Broomfield on legenda, jonka tyyliä ovat monet kopioineet, myös Moore.

Vierailija

Sinne vois ottaa kaksi hieman eri kantaa edustavaa vierasta haastamaan toisiaan, eikä vaan kahta kommunistia kertomaan omia "totuuksiaan".

Vierailija

Mun mielestä tällä kaudella on taas ollut todella mielenkiintoisia dokkareita. Aikaisempia kausia katsoin paljon vähemmän. Itse asiassa en oikein edes muista mitä kaikkea siellä on aiemmilla kausilla ollut. Sen huoradokkarin muistan, sen queen of versaillesin ja sitten food inc. mutta mitä ihmettä muuta...?  En kyllä tosiaankaan kauheasti seurannut docventuresia aikaisemmin, joten varmasti osa meni ohi ihan vahingossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinne vois ottaa kaksi hieman eri kantaa edustavaa vierasta haastamaan toisiaan, eikä vaan kahta kommunistia kertomaan omia "totuuksiaan".

Onko Sebastian Tynkkynen kommunisti?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Grim sleeper oli ainakin tosi hyvä ja vaikuttava. En mä kyllä sanoisi, että taso olisi laskenut.

Niin oli. Mä olin vähän että eek, sarjamurhaajadokkari, meneeköhän yöunet, mutta leffa oli toteutettu todella hyvällä maulla, se ei ollut tarkoitettu näille väkivaltarikoksista kiinnostuneille eikä siinä ollut mässäilyä, vaan yhteisö ja yhteiskunnallinen aspekti olivat keskiössä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se bostonin pommituksen nettijahdista kertova dokkari oli ainakin aika huono.

Se oli mun mielestä semmoinen kevyempi ja sen elokuvallinen arvo aika keskinkertainen,  mutta aihe oli ihan kiintoisa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Sebastian Tynkkynen kommunisti?

En tiedä, Pantzar nyt ei ainakaan ole. Jos pointti ei mennyt perille niin anna olla.

Vierailija

Boston- ja sarjamurhaajadokkarit olivat kummatkin aivan paskoja. Ei pystynyt katsomaan. Ennen odotin enemmän jälkilähetystä, mutta nyt kehnojen vieraiden myötä sekin jää katsomatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Boston- ja sarjamurhaajadokkarit olivat kummatkin aivan paskoja. Ei pystynyt katsomaan. Ennen odotin enemmän jälkilähetystä, mutta nyt kehnojen vieraiden myötä sekin jää katsomatta.

Oho, mun mielestä se Grim Sleeper oli just tosi vaikuttava.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat