Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia kaipailisi tuosta mammaksi- ovistestistä

09.02.2006 |

Joka on siis tuo ihan, ihan pieni testiliuska jossa toinen pää vihreä.

Laitoinkin eilen tänne jo viestiä, mutta asia jäi mietityttämään kun ei tullut yhtäkään kommenttia apuun. ;)

Eli nyt on kp 8/25 ja siis kp6 testasin ovistestillä(päivällä) ja siihen tuli kontrollin kanssa yhtä vahva viiva, mutta levahtanut kuin vesiväri(osittain). Tarkemmin omassa avauksessa.

Seuraavana aamuna tuli samanmoinen levinnyt viiva, mutta haileempi ja kokeilin päivällä uusiksi niin ei tullut juuri mitään enään testiviivan kohdalle. Kp5 vai oliko se nyt 6 tuli veristä/limaista vuotoa hieman.

Tänään koitin aamusta ja ovistestissä on tosiaankin enään jäljellä vain haalea viiva testiviivan kohdalla.Uusin testin taas päivästä(ohjeiden mukaan kun tulisi päivällä testailla).

Muiden kokemuksia noista testeistä?

Onko viivat olleet teillä kenelläkään samanlaisia kuin mulla eli kuin olisi vähän epätasainen se viiva, mutta viiva kummiskin.

Kontrolli oli ok.

Itse tulkitsen, että ovis oli ja meni kun kerran se testiviivakin lähes kadonnut.

Simppoja on laitettu reissuun ahkeraan tahtiin, uteliaisuuttani kaiketi vielä muutaman päivän jatkan ovistesteillä testaamista, mutta kuten olen maininnut niin ihan tavatonta tämä varhainen ovulointi ei mulle kuitenkaan ole, mutta silti hämmentävää. =)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin kolmessa kierrossa olen käyttänyt noita mammaksin testejä ja testiviiva on mielestäni ollut juuri tuollainen hieman levinnyt väriltään, mutta tummuudeltaan yhtä vahva/ vahvempi, kuin kontrollliviiva.

Alussa itsekin tuota mietin, että onkohan oikeesti positiivinen tulos, mutta ilmeisesti oli, kun täti on saapunut aina 2 viikon kuluttua noista viivoista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla