Mies häpeää facebook-käyttäytymistäni

Vierailija

En tajua. Viimeksi päivitin siitä kun unohdin avaimet ja puhelimen sisälle ja kuinka kiitollinen olin siitä, että läheiset auttoivat minua tuossa tilanteessa vaikka oli keskiyö. Mies suuttui tästä, siis mitä helvettiä? Koitin päivityksellä vain ilmaista kiitollisuuteni auttajia kohtaan, mutta miehestä oli noloa että kerroin kaikille miten huolimaton olin ollut. Omasta mielestäni päivitys oli vain hauska. Mitä ajatuksia herättää?

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Kai se pelkää, että vaikutat tyhmältä. Ja epäilee että ihmiset nauraa ilkeesti. Minusta tuo on ihan hauska ja sympaattinen päivitys. Mulleki sattuu tollasia välillä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä julkikiittely faebookissa on noloa, siitä olisin enemmän häpeissäni kuin sähläyksestä.

En minä siis henkilökohtaisesti ketään kiitellyt, sanoin vain yleisesti että olen iloinen siitä että ympärillä on auttavaisia ihmisiä. - Ap

Vierailija

Miehesi syy suuttua vaikuttaa tekosyyltä. Toisaalta, myös, päivityksesi oli tylsä ja julkikiittely on tosiaan puuduttavaa. Kiitä auttajia mielummin henkilökohtaisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miehesi syy suuttua vaikuttaa tekosyyltä. Toisaalta, myös, päivityksesi oli tylsä ja julkikiittely on tosiaan puuduttavaa. Kiitä auttajia mielummin henkilökohtaisesti.

Mistä Facebookissa sitten pitäisi kirjoittaa? Mun mielestä tuollaiset kommellukset ja tilannekomiikkajutut on ihan hyviä sinne, kun aihe ei ole liian henk.koht. Ja tottakai kiitin heitä myös henkilökohtaisesti, mutta en kyllä ihan ymmärrä, mikä siinä on niin puuduttavaa kertoa yleisellä tasolla olevansa iloinen siitä että ympärillä on mukavia ihmisiä. En taida varmuuden vuoksi julkaista facebookissa enää mitään kun kaikki tuntuu vain ärsyttävän. En kai sitten oikein ymmärrä mistä sinne on tarkoitus kirjoittaa. - Ap

Vierailija

Joo, minäkään en osaa fb etikettiä. Jotenkin tuntuu, että sinne täytyy vain laittaa iloisia, ihania tapahtumia, ei mitään kriittistä.

Tuossa sun päivityksessä ei ollut mitään tyhmää, ainakaan meikäläisestä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat