Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako yksityiseltä lääkäriasemalta laskun?

Vierailija

Pitäisi käydä lääkärissä nopeasti, mutta minulla ei juuri nyt ole ylimääräistä rahaa. Olen aina maksanut suoraan käydessäni, joten en nyt ole varma pääsenkö sitten menemään tällä viikolla jos käyntiä ei saa laskulle. Saako esimerkiksi mehiläisestä laskua mukaan?

Kommentit (10)

Vierailija

Pikkujäteistääainakin saa kun pyytää vaikka tuleekin laskutuslisällä!

mikset soita ja kysy? Miksi et mene tkhon jos on akuuttia? Sinne vaan jonottamaan!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Terveystalosta saa nykyään laskun! En tosin tiedä saako kaikista Terveystaloista.

Olen ottanut Terveystalosta laskun, ja kyllä se toimii joka puolella Suomea. Tuleva käynti on myös otettava laskulle, olen kokenut hyväksi. Laskutuslisä on 5€.

Vierailija

Terveystalossa on tosiaan paitsi lasku, niin myös luottofirman kautta järkätty osamaksumahdollisuus. Tässä TErveystalon Hinnasto-sivulta:

"Voit maksaa seuraavilla maksuvälineillä: Käteinen, pankkikortti, luottokortit (Eurocard, Diners Club, Käyttöluotto, Mastercard, OK, Visa ja Visa Electron), Terveystalo Lasku. Isompia toimenpiteitä varten sinun on mahdollisuus hakea Terveystalo Rahoitusta "

Vierailija

Taas yksi syy luottokortin hankintaan.

Meinaan vaan niihin lukemattomiin "Mihin tarvitaan luottokorttia" -keskusteluihin.

Ei tulisi mitään laskutuslisiä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat