Amanda Harkimo: Olen Suomen kaunein nainen

Vierailija

Onpa isot luulot itsestään. Päivän paras vitsi on luettavissa Iltalehdessä

http://www.iltalehti.fi/viihde/2015102120541927_vi.shtml

Amanda Harkimo ruotsalaislehdessä: Olen Suomen kaunein nainen

Ruotsalaislehdet ovat kiinnostuneet Ruotsin Paratiisihotellin uudesta asukkaasta, suomalaisesta Amanda Harkimosta.

Suomenruotsalaisesta Amanda Harkimosta, 24, on kehkeytynyt Suomessa tosi-tv-kasvo. Hänet on nähty muun muassa Big Brotherissa, Viidakon tähtösissä sekä viimeksi Martina ja hengenpelastajat-ohjelman toisella tuotantokaudella. Harkimo jatkaa televisiouraansa parhaillaan sinkkurealityssa RuotsinParatiisihotellissa. Nainen asteli ruotsalaisen tuotannon luksushuvilaan jo viime keväänä, mutta ensimmäinen jakso, jossa hän on mukana, näytettiin Ruotsissa tiistaina.

Ruotsalaislehdet ovat olleet ohjelman tiimoilta kiinnostuneita siitä, kuka suomalaiskaunotar on.

Aftonbladet on haastatellut Harkimoa ja Expressen on tehnyt artikkelin hänestä ohjelman perusteella. Nainen kertoo taustoistaan tosi-tv-kasvona sekä työstään Jokereiden DJ:nä molemmissa lehdissä.

- Olen Suomen kaunein tyttö, Amanda kertoo itsestään ohjelmassa.

Aftonbladetissa Harkimo kertoo rakastavansa Paratiisihotellia ja kuvailee itseään täydelliseksi tosi-tv-osallistujaksi.

- Täytyy tietenkin näyttää hyvältä eikä saa olla liian paljon rajoja. Täytyy antaa itsestään, jotta sitä olisi kiinnostavaa katsoa, hän muotoilee.

Harkimo on kertonut ohjelmassa hurmaavansa miehet hymyllään ja linjannut, että muista naisista ei ole hänelle vastustajiksi. Expressenin mukaan naisella on hyvä itseluottamus, eikä Amanda ujostele lainkaan.

Haastattelussa Harkimo kertoo myös tapailleensa räppäri Junoa sekä suomalaisia jääkiekkoilijoita. Harkimo paljastaa, että havittelee Paratiisihotellin varjolla dj-keikkoja myös Ruotsista.

- Suomi tuntuu ankealta. Tuntuu, kuin olisin soittanut Suomen jokaisella klubilla. Tuntuu, että ei ole enää mitään nähtävää, Harkimo tylyttää.

- Suomi on minulle liian pieni, Harkimo summaa.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

No, onhan hän ihan nätti normaali tyttö, mutta tuollainen ylimielisyys ei valitettavasti kaunista.
Ellei sitten kyseessä ole jonkin vitsi.

Vierailija

No mitä Amandaa kattonu telkkarista niin vaikuttaa kaikista niistä bimboista aina maanläheisimmöltä ja huumorintajuisemmalta. Eli tyyliinsä nähden 99% varmuudella läppää itsestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No mitä Amandaa kattonu telkkarista niin vaikuttaa kaikista niistä bimboista aina maanläheisimmöltä ja huumorintajuisemmalta. Eli tyyliinsä nähden 99% varmuudella läppää itsestä.

Juuri näin. Tuleehan tässä mainostusta ohjelmalle samalla.

Vierailija

Expressen lehden haastattelussa kertoo voittaneensa 2 kolmesta reality kilpailuista. Mitkä kaksi? Eikös se ole vaan se viidakon tähtöset?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat