samppalinnan koulun tapaus ja reagointi suvulla.

Vierailija

Ei muuta voi sanoa kuin HYVÄ!!! Lapsen kimppuun ei tietenkään saa käydä mutta kyllä vätystelevää ja puuttumatonta opettajaa saakin vetäistä litsarilla. Tehkää hyvät vanhemmat rikosilmoituksia niitä lapsianne kiusaavista hirviöistä ja puuttumattomasta koulusta joka ei takaa oppilaiden turvallisuutta! Minä olen nyt niin montaa surkeaa elämänkohtaloa todistanut mitä koulukiusaaminen on saanut aikaan että riittää. Herranen aika kun täytyy vielä keski-iässäkin käydä terapiassa, olla masennuksesta sairaslomalla ja pilata parisuhde ja työelämänsä sen takia niin mikä siinä on että ei suhtauduta vakavasti? Yksi lapsistani on koulukiusattu ja asia käsiteltiin normisti lasta syyllistävästi. Koita nyt tsempata ja lapselta tippuu hiukset päästä tuppoina, kärsii kovista vatsakivuista ja oksentaa. Lintsaa minkä ehtii. Olisipa itselläkin ollut kanttia käydä pätkimässä turpaan asianosaisia. Toinen lapsistani taas jäi kiinni koulukiusaamisesta vuosi sitten. Oikein porukalla isot sällit kiusanneet heikkoa pienikasvuista poikaa. Minulla tulee nytkin häpeästä itku. En ole koskaan hävennyt lastani niin ja häpeän yhä. Kyllä silloin tulin silmille että minkä ihmissaastan oikein olen kasvattanut ja ilmoitin lapselle että on ihan yksin. Äiti heittää nyt susille että jos seurauksia tulee niin yksin olet. Olisit vaikka huumeita käyttänyt mutta tämä oli liikaa. Oppi. Kerrasta. Liian helpolla pääsi. Kaikenmaailman anteeksi anteeksi lässytystä. Luonnehäiriöisen anteeksipyynnöllä voi pyyhkiä perseensä. Ei minkään arvoinen.

Kommentit (1)

Vierailija

Hyvä yritys, mutta tuo otsikon reagointi olisi kannattanut kirjoittaa "reakointi", jolloin juttutulva olisi ollut uskottavampi. Jos olet totta, niin osanotto.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat