New Look - kukaan tilannut?

Vierailija

Tuolla näyttää olevan kivoja vaatteita halvalla ja oikeasti hyvät alet. Laatu ei varmaan päätä huimaa mutta haluaisin silti tilata edes kerran :)

Kuinka kauan tuolta kestää paketin tulo Suomeen? Tuleeko postiin vai jaetaanko ihan kotiovelle? Ja oletteko olleet tyytyväisiä tilaukseenne, hinta-laatu-suhteeseen yms?

Kommentit (14)

Vierailija

Olen tilannut monta kertaa ja olen tyytyväinen kauppaan. Paketti tulee postiin aika tasan viikossa (taisi kyllä olla myös kalliimmalla kuriirivaihtoehto).

Vaatteet ovat mielestäni parempaa laatua kuin edullisten ruotsiketjujen, eivät esimerkkisi nukkaannu ainakaan yhtä äkkiä.

Vierailija

Oon tilannut!

Laatu oli aikalailla sama kun perus gina tricot tai H&M, hinta-laatusuhde oli hyvä. Paketti tais tulla noin 7 arkipäivässä ja ilmeisesti käyvät kotiovella mutta jos kukaan ei avaa ja pakettia ota niin viedään lähipostiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä mummovaatteita

Selasin nettikauppaa muutaman sivun ja näin vain trendikkäitä nuorten vaatteita. Turha ulista jos ei tiedä mikä nykyään on muotia :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi mitä mummovaatteita

Selasin nettikauppaa muutaman sivun ja näin vain trendikkäitä nuorten vaatteita. Turha ulista jos ei tiedä mikä nykyään on muotia :D

No älä ite ulaja siinä. On vähän eri käsitys vissiin trendikkäästä..

Vierailija

Kiva kuulla positiivisia kokemuksia. Oon itekkin miettinyt joskus tuolta tilaamista, mutta ei oo tullut testattua... :) Pitääkin käydä taas silmäilemässä sivut läpi..

Vierailija

Asos on myös toinen saman tyyppinen kauppa jota kannattaa vilkaista. Hinnat ovat hieman kalliimpia, mutta laatu mielestäni myös pykälän New Lookia parempaa ja tarjolla on myös useita merkkejä. Toimittavat myös n. viikossa.

Vierailija

Miekin oon tuolta tilannu ja kaikki meni ok. Ostin mm. mustia skinny "jeanseja", alle 20 egen kappalehintaan ja ne on ollu enemmän kuin hintansa väärtejä, ihan lemppareita olleet.

Vierailija

Ainakin kestäviä. Ajattelin avata tämän aiheen kun on nytkin New Lookin neule päällä. Ostin 15-vuotiaana, olen nyt 20v ja lempparineuleena on palvellut ilman repeilyä tai värien haalistumista.

Vierailija

Oon tilannut pari kertaa, laatu aikalailla samaa kuin perus Gina Tricot yms. Paketit on tullu yleensä parin viikon sisällä ja oon ollut kaikkeen tyytyväinen!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat