Muistattehan pelata palstan säännöillä!
Jokainen kiroilu, haukkumaviesti, haukkumiseen houkutteleva viesti ilmoitetaan!
Autetaan ylläpitoa tekemään parempi palsta.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Palsta on paljon hauskempi kun saa kiroilla ja haukkua. Siitähän se viihde tulee. Eikä unihdeta provoja, niitä kaivataan lisää! Ton Anastasijan voisi poistaa tältä palstalta, samoin kaikki femakot. Tosella ärsyttävää luettavaa.
Miksi anastasia ärsyttää niin monia? Mä olen törmännyt siihen nikkiin ehkä kolmesti.
Ette sitten ymmärtäneet pointtia, mutta kukaan ei yllättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palsta on paljon hauskempi kun saa kiroilla ja haukkua. Siitähän se viihde tulee. Eikä unihdeta provoja, niitä kaivataan lisää! Ton Anastasijan voisi poistaa tältä palstalta, samoin kaikki femakot. Tosella ärsyttävää luettavaa.
Miksi anastasia ärsyttää niin monia? Mä olen törmännyt siihen nikkiin ehkä kolmesti.
Näin asiaan varsinaisesti kuulumattomana kommentoisin, että Anastasialla on jotenkin huono asenne muita palstalaisia kohtaan. Jotkut rakastaa, toiset vihaa. Vähän kuin Justin Bieber.
Provoja en kaipaa, mutta kyllä voimasana pitää sallia sopivaan paikkaan. Perkele!
Verrattiinko mua just Justin Bieberiin? :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa feministeissä?
Homonaama kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa feministeissä?
Itse mietin samaa.