Muistattehan pelata palstan säännöillä!

Vierailija

Jokainen kiroilu, haukkumaviesti, haukkumiseen houkutteleva viesti ilmoitetaan!

Autetaan ylläpitoa tekemään parempi palsta.

Kommentit (8)

Viktoria

Palsta on paljon hauskempi kun saa kiroilla ja haukkua. Siitähän se viihde tulee. Eikä unihdeta provoja, niitä kaivataan lisää! Ton Anastasijan voisi poistaa tältä palstalta, samoin kaikki femakot. Tosella ärsyttävää luettavaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Palsta on paljon hauskempi kun saa kiroilla ja haukkua. Siitähän se viihde tulee. Eikä unihdeta provoja, niitä kaivataan lisää! Ton Anastasijan voisi poistaa tältä palstalta, samoin kaikki femakot. Tosella ärsyttävää luettavaa.

Miksi anastasia ärsyttää niin monia? Mä olen törmännyt siihen nikkiin ehkä kolmesti.

Käyttäjä100000
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi anastasia ärsyttää niin monia? Mä olen törmännyt siihen nikkiin ehkä kolmesti.

Näin asiaan varsinaisesti kuulumattomana kommentoisin, että Anastasialla on jotenkin huono asenne muita palstalaisia kohtaan. Jotkut rakastaa, toiset vihaa. Vähän kuin Justin Bieber.

Homonaama
Seuraa 
Liittynyt18.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa feministeissä?

shatteredkav
Seuraa 
Liittynyt19.10.2015

Homonaama kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa feministeissä?

Itse mietin samaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat