Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistattehan pelata palstan säännöillä!

Vierailija
19.10.2015 |

Jokainen kiroilu, haukkumaviesti, haukkumiseen houkutteleva viesti ilmoitetaan!

Autetaan ylläpitoa tekemään parempi palsta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta on paljon hauskempi kun saa kiroilla ja haukkua. Siitähän se viihde tulee. Eikä unihdeta provoja, niitä kaivataan lisää! Ton Anastasijan voisi poistaa tältä palstalta, samoin kaikki femakot. Tosella ärsyttävää luettavaa.

Vierailija
2/8 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palsta on paljon hauskempi kun saa kiroilla ja haukkua. Siitähän se viihde tulee. Eikä unihdeta provoja, niitä kaivataan lisää! Ton Anastasijan voisi poistaa tältä palstalta, samoin kaikki femakot. Tosella ärsyttävää luettavaa.

Miksi anastasia ärsyttää niin monia? Mä olen törmännyt siihen nikkiin ehkä kolmesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette sitten ymmärtäneet pointtia, mutta kukaan ei yllättynyt.

4/8 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi anastasia ärsyttää niin monia? Mä olen törmännyt siihen nikkiin ehkä kolmesti.

Näin asiaan varsinaisesti kuulumattomana kommentoisin, että Anastasialla on jotenkin huono asenne muita palstalaisia kohtaan. Jotkut rakastaa, toiset vihaa. Vähän kuin Justin Bieber.

5/8 |
19.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provoja en kaipaa, mutta kyllä voimasana pitää sallia sopivaan paikkaan. Perkele!

Vierailija
6/8 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verrattiinko mua just Justin Bieberiin? :D 

Vierailija
7/8 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa feministeissä?

Vierailija
8/8 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homonaama kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa feministeissä?

Itse mietin samaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi