Söin aamupalaksi puuroa. Illalla myös. Oikeasti olisi tehnyt mieli kevätsipulia, oliiveja, kurkkua,

Vierailija

tomaattia, sitruunalohkoja, kananmunia ja perunaa, ehkä jotain muutakin, leipää ja appelsiinimehua ainakin. Rahat ei vaan riittäneet.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aika omituinen yhdistelmä "herkkuja" joita tekisi mieli :D no toivottavasti joku päivä saat jotain näistä herkuista ostettua x)

Kauniisti sanottu. Toivon, että kaikilla vähävaraisilla olisi mahdollisuus ostaa ravitsevaa ja monipuolista ruokaa. Ja varsinkin näitä osittain kalliita herkkuja, jotka ovat välttämättömyys.

Vierailija

Minä haluaisin lounaaksi kymmenen keitettyä kananmunaa ja kahdeksan jauhelihapihviä lisukkeineen. Jaksaisin sitten pitää nälkälakkoa iltapäivään tai siihen asti, kun kukaan ei huomaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin lounaaksi kymmenen keitettyä kananmunaa ja kahdeksan jauhelihapihviä lisukkeineen. Jaksaisin sitten pitää nälkälakkoa iltapäivään tai siihen asti, kun kukaan ei huomaa.

Tsot Tsot! Mitäs luulet, mitä "kalapuikkopoika" tykkää, jos tuollai ahmit? Et kai heitä osaa roskikseen, tuskin jaksat syödä kerralla tuollaista määrää?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsot Tsot! Mitäs luulet, mitä "kalapuikkopoika" tykkää, jos tuollai ahmit? Et kai heitä osaa roskikseen, tuskin jaksat syödä kerralla tuollaista määrää?

Jaksaisin syödä, jos ilmaiseksi saisin. Mutta kun ei amicasta saa ottaa enempää kuin kaksi jauhelihapihviä yhdeksän euron lounaalla. Ei ole varaa syödä 35 euron lounasta plus munalautasellista joka ruokatunnilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaksaisin syödä, jos ilmaiseksi saisin. Mutta kun ei amicasta saa ottaa enempää kuin kaksi jauhelihapihviä yhdeksän euron lounaalla. Ei ole varaa syödä 35 euron lounasta plus munalautasellista joka ruokatunnilla.

Totta. Siksi minäkin syön puuroa.

Vierailija

No kyllä ne juhlat loppuu eräiltäkin siinä vaiheessa, kun lupa on kourassa ja kotoutuminen alkaa. Ei pääse enää valmiiseen juhlapöytään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No kyllä ne juhlat loppuu eräiltäkin siinä vaiheessa, kun lupa on kourassa ja kotoutuminen alkaa. Ei pääse enää valmiiseen juhlapöytään.

Mutta tukirahat riittää silti, kun edulliset asunnot lyödään kouraan. 

Vierailija

Minä syön tässä parhaillaan puuroa aamupalaksi, vaikka rahat riittäisi helposti noihin sun herkkuihisi. Puuro on hyvää, terveellistä ja vatsaystävällistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kahdella eri lautasella? Että varmasti jaksaa pitkän raskaan päivän :D.

Mitä tuo viesti tarkoittaa?

Tarkoittaa, että ruokaa tulisi olla niin paljon, jotta tarvitaan kaksi isoa ruokalautasta, reunoja myöten täynnä mieluiten.

Vierailija

Itse söin kanssa aamiaiseksi puuroa, koska se on hyvää. Tosin tuo sadonkorjuu puuro on tajuttoman kallista siihen nähden että se on puuroa. Söin myös kourallisen pähkinöitä, riisi kakun kurkulla ja kaks kuppia kahvetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa, että ruokaa tulisi olla niin paljon, jotta tarvitaan kaksi isoa ruokalautasta, reunoja myöten täynnä mieluiten.

Kyllä, aamupalahan on tunnetusti päivän tärkein ateria.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Lisäksi raskasta fyysistä työtä tekevien (esim. siivoustyö) on syötävä kunnolla, että jaksaa sen raskaan työpäivän. Energiankulutus suurempi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat