Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaustestin tulos, mielipiteitä!! :)

Epätoivoinen

Tarvisin mielipiteitä raskaustestistä.. Kuukautiset on myöhässä ja testiin tulee ensin heti minuutissa viiva negan kohdalle mutta sitten yli 5min jälkeen tulee himmeä toinen viiva.. Olen tehnyt nyt 3 testiä ja jokaiseen tulee sama? Lapsi olisi oikein haluttu ja vähän jo tästä sain toivon pilkahdusta, ehkä? :)

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tarvisin mielipiteitä raskaustestistä.. Kuukautiset on myöhässä ja testiin tulee ensin heti minuutissa viiva negan kohdalle mutta sitten yli 5min jälkeen tulee himmeä toinen viiva.. Olen tehnyt nyt 3 testiä ja jokaiseen tulee sama? Lapsi olisi oikein haluttu ja vähän jo tästä sain toivon pilkahdusta, ehkä? :)

Vierailija

Osta clear blue digi. Näytti mulla jo 4 päivää ennen menkkojen alkamista. Ei tarvinnu arpoa. Todennäköisesti tuokin positiivinen ei muuten tulis edes haaleita viivoja :) toivottsvasti niin.

Vierailija

Katso mikä testissä on "aikaraja", tämän jälkeen testi ei ole enää luotettava. On siis hyvin todennäköistä ettet ole raskaana koska testi näytti negaa. Voit myös odotella pari päivää ja tehdä sitten testin uudestaan. En nyt innostuisi liikaa..

Vierailija

kyllä se ensimmäinen viiva kertoo, että oletko raskaana vai et, eikä testit eivät ole luotettavia tietyn ajan jälkee. jos viiva plussa ei ilmesty testin ohjeiden antamassa ajassa, tulos on negatiivinen.

Vierailija

Mulla on tullu heti haalea selvä viiva plussasta. Eihän niitä enää viiden minuutin jälkeen tulkita. Odota vielä pari päivää tai tosiaan se Clearblue digitesti tee.

Vierailija

Joissain testeissä lukee että odota 2-3 min lukeaksesi tuloksen. Ja joissakin luotettava luku aika on jopa 30min

Vierailija

Mistä lähtien  raskaustestin tuloskin on ollut mielipidekysymys? Ihme hommaa kun nykyään on kaikesta pakko olla jotain mieltä, en suostu!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat