Poikaystävä harrasti seksiä homobestiksensä kanssa

Vierailija

Aivan käsittämätön tilanne. Ollaan seurusteltu tammikuusta lähtien. Suhde on hyvä ja tasapainoinen. On omaa rauhaa ja niin edelleen. Nyt viimeisen kuukauden aikana poikaystävällä on kuitenkin mennyt henkisesti hieman huonommin. Olen jutellut hänelle ja pyytänyt, että hakee ammattiapua, jos "keittiöpsykologi" kavereiden ja tyttöystävän apu ei helpota tai jos olo pahenee. 

Lauantaina hän sanoi menevänsä parhaan kaverinsa luokse, sanoi että saattaa mennä myöhään. No, niin menikin. Poikaystävän paras kaveri, joka on homo soitti mulle illalla (humalassa) ja sanoi, että Kalle* jää tänne yöksi, sen verran alkoa oli veressä. Asia oli ok mulle. 

Seuraavana aamuna kun heräsin oli poikaystävä tullut kotiin. Ihan järkyttävässä darrassa. Kysyin, että miten meno, saiko puhuttua asioista yms. Poikaystävä oli kovin vaisu ja pyysin häntä kertomaan, että mikä on. Poikaystävä sanoi, että hänestä tuntuu, että harrasti seksiä bestiksensä kanssa. Kysyin, että miten niin luulee. Hän kertoi, ettei muista kunnolla, mutta perse kuulemma sattui. 

Poikaystävän bestis ei vastannut minun tai poikaystävän viesteihin aluksi. Illalla sanoi, että asia on näin ja että Kalle* oli ollut todella kännissä. Poikaystävä oli alkanut itkemään, bestis oli halannut ja rauhoitellut. Poikaystävä oli kuulemma suudellut. Sen jälkeen oli molemminpuolista suuseksiä ja lopuksi varmaan pystyy päättelemään mitä kävi. 

Poikaystävä on selkeästi häpeissään. Pohtii kovasti omaa seksuaalisuuttaan, omien sanojensa mukaan ei kuitenkaan kiihotu miehistä. 

Itse en tiedä mitä ajatella. En ole vihainen, ehkä vähän surullinen. En siksi, koska poikaystävä teki mitä teki, vaan siksi, että suhde parhaaseen kaveriin tuskin tulee olemaan samanlainen kuin ennen. 

Kommentit (2)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jaa... Kuulostaa hyväksikäytöltä. En minäkään laskisi tuota pettämiseksi.

Niin minäkin ajattelen. En koe, että olisi pettänyt. Sanoin poikaystävälle, että mahtoiko paras kaveri juottaa humalaan ihan tahallaan. Kielteisen vastauksen sain. Ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat