Minne matkalle salarakkaan kanssa?!

Vierailija

Kertokaahan arvon naiset missä kaikkialla olette reissanneet salarakkaanne kanssa! Uusia ideoita kaivataan.

Kommentit (13)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Eikö se seura ole tärkein?

On tietysti, mutta kiva matkustaa yhdessä, ihan mökkireissusta lähtien.
Mukava kuulla mitä muut ovat rakkaidensa kanssa tehneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kylpyläloma on aina varma valinta. Suosittelen Ikaalisten kylpylää.

Mitä kaikkea mukavaa siellä voi tehdä uimisen lisäksi? Onko hierontaa ym.?
Kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta.

Vierailija

Minä olen ollut salarakkaani kanssa esimerkiksi Imatralla, Tampereella, Hämeenlinnassa, Turussa, tietenkin Lapissa useamminkin, Kanarialla, Espanjassa, Ranskassa, Brysselissä, Pariisissa, Lontoossa, Roomassa ja Australiassa. Vain mielikuvitus asettaa rajoja, ja realiteetit. Kuussa esimerkiksi emme ole vielä olleet. Jos osaa asettaa toivomuksia, saa. Siis muutakin kuin matkoja.

N37

Vierailija

Oletteko molemmat tahoillanne varattuja vai vain toinen teistä? Jos olet itse varattu, missä väität olevasi samaan aikaan kun lomailette? Soitteleeko miehesi/ salarakkaasi vaimo reissun aikana kertaakaan?

Matkakohteitakin on vähän vaikee antaa, kun ei tiedä, onko teillä yhteistä aikaa kaksi päivää vai kaksi viikkoa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se seura ole tärkein?

On tietysti, mutta kiva matkustaa yhdessä, ihan mökkireissusta lähtien.
Mukava kuulla mitä muut ovat rakkaidensa kanssa tehneet.

Jos mulla olisi tuollainen tilaisuus, niin tekisin jotain hyvin erilaista kuin perheeni kanssa. Esimerkiksi vetäytyisimme viikonlopuksi kelomökkiin takkatulen ääreen, päivisin patikoimaan ja hiihtämään. Ei missään nimessä viikonlopuksi metropoliin, sitä tekisi julkinen minäni perheineen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat