Minne matkalle salarakkaan kanssa?!
Kertokaahan arvon naiset missä kaikkialla olette reissanneet salarakkaanne kanssa! Uusia ideoita kaivataan.
Kommentit (13)
Kylpyläloma on aina varma valinta. Suosittelen Ikaalisten kylpylää.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se seura ole tärkein?
On tietysti, mutta kiva matkustaa yhdessä, ihan mökkireissusta lähtien.
Mukava kuulla mitä muut ovat rakkaidensa kanssa tehneet.
Salarakkaille aina yhtä sopiva paikka on Helvetti. Ihanan lämmintä, ja saa harrastaa niin paljon syntiä kuin huvittaa! :)
Vierailija kirjoitti:
Kylpyläloma on aina varma valinta. Suosittelen Ikaalisten kylpylää.
Mitä kaikkea mukavaa siellä voi tehdä uimisen lisäksi? Onko hierontaa ym.?
Kuulostaa hyvältä vaihtoehdolta.
Eroa, olet etova! Puolisosi ansaitsee parempaa!
Minä olen ollut salarakkaani kanssa esimerkiksi Imatralla, Tampereella, Hämeenlinnassa, Turussa, tietenkin Lapissa useamminkin, Kanarialla, Espanjassa, Ranskassa, Brysselissä, Pariisissa, Lontoossa, Roomassa ja Australiassa. Vain mielikuvitus asettaa rajoja, ja realiteetit. Kuussa esimerkiksi emme ole vielä olleet. Jos osaa asettaa toivomuksia, saa. Siis muutakin kuin matkoja.
N37
Oletteko molemmat tahoillanne varattuja vai vain toinen teistä? Jos olet itse varattu, missä väität olevasi samaan aikaan kun lomailette? Soitteleeko miehesi/ salarakkaasi vaimo reissun aikana kertaakaan?
Matkakohteitakin on vähän vaikee antaa, kun ei tiedä, onko teillä yhteistä aikaa kaksi päivää vai kaksi viikkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tietysti, mutta kiva matkustaa yhdessä, ihan mökkireissusta lähtien.
Mukava kuulla mitä muut ovat rakkaidensa kanssa tehneet.
Jos mulla olisi tuollainen tilaisuus, niin tekisin jotain hyvin erilaista kuin perheeni kanssa. Esimerkiksi vetäytyisimme viikonlopuksi kelomökkiin takkatulen ääreen, päivisin patikoimaan ja hiihtämään. Ei missään nimessä viikonlopuksi metropoliin, sitä tekisi julkinen minäni perheineen.
Tule Kuusamoon! Tule tule Kuusamoon!