Olen ihastunut juuri eronneeseen naiseen.

Vierailija

Siis ollut jo pitkään ihastunut. Kertokaa mitä teen? En haluaisi pilata liialla hätäilyllä mutta en myöskään jahkailulla. Ja voihan se olla, että hän ei ole minusta kiinnostunut. Tuntuu että olisi kiinnostunut, mutta mistä sen todellisuudessa tietää? Mä en ainakaan.

Kommentit (11)

Vierailija

Pyydät kahville/lounaalle tai muuten menet juttelemaan, jos olette esim työkavereita. Aloitat viattomasti kaveripohjalta ja tunnustelet tilannetta. Kuuntelet ja tuet. Kyllä se nainen levittää haaransa aikanaan, jos on kiinnostunut.

Vierailija

Itse ryhdyin suhteeseen jo kahden kuukauden jälkeen erosta, aiempi suhde tosin oli vain kahden vuoden mittainen ja eroa tehtiin pitkään, ennen kuin se lopulta tapahtui käytännön asteella. Kuukauden kuluttua erosta tapasin nykyiseni, jonka kanssa kävimme lenkillä ym. kuukauden ajan, kunnes olin korviani myöten ihastunut ja tunnustin tunteeni saanen vastakaikua myös. Onneksi olin rohkea ja vaikka myös osa eron haavoista oli vielä auki, niin suhteeseen lähteminen oli hyvä idea. Minulla meni noin 5kk erosta toipua kokonaisuudessaan, eli aktiivisen seurustelusuhteen aikana kului vielä 3kk, ennen kuin olin kokonaan yli menneistä paskoista jutuista. Oli kuulemma kumppanini mielestä tosin sen arvoista ja enemmänkin. 

Vierailija

Hmm Eronneita on niin erilaisia. Itse  olen juuri eronnut, toisaalta olisi ihanaa löytää miesystävä ja rakastua, mutta jotenkin tuntuu etten jaksaisi. Ole yhteydessä ystäväpohjalta ja katso tapahtuuko jotain?

Vierailija

Älä ainakaan hätiköi, et varmaan halua olla naiselle pelkkä laastarisuhde. Riippuu kyllä myös paljon siitä, millaisesta suhteesta hän on lähtenyt ja kuinka rakastunut on ollut exäänsä. Vaikea täältä antaa neuvoja, kun ei yhtään tiedä tilannetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pyydät kahville/lounaalle tai muuten menet juttelemaan, jos olette esim työkavereita. Aloitat viattomasti kaveripohjalta ja tunnustelet tilannetta. Kuuntelet ja tuet. Kyllä se nainen levittää haaransa aikanaan, jos on kiinnostunut.

Ei ole ollut tapana pyytää "kahveille" tai muutenkaan naisia trehveille. Enkä mä halua, että hän "levittää" sitä heti. Ollaan tunnettu jo kauan, mutta nyt vasta erosi. Minä olin heti ensi näkemältä ihastunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollut tapana pyytää "kahveille" tai muutenkaan naisia trehveille. Enkä mä halua, että hän "levittää" sitä heti. Ollaan tunnettu jo kauan, mutta nyt vasta erosi. Minä olin heti ensi näkemältä ihastunut.

Jos kerran olette tunteneet pitkään, kannattaa kokeilla edetä asiassa kaveripohjalta eli tarjoudut seuraksi niin, ettei nainen ajattele lähtevänsä treffeille. Treffit ovat aina vähän epäluonnollinen ja stressaavaa tilanne, ja juuri eronneena naista ei ajatus välttämättä jaksa muutenkaan innostaa. Kaveri ja kuuntelija sen sijaan on aina tarpeen. Vähitellen voit sitten antaa viestejä siihen suuntaan, että olisit kiinnostunut muutenkin kuin kaverina.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat