Jos mies laukeaisi ensimmäisen panon aikana muutamassa sekunnissa...

Vierailija

...niin antaisitko toisen mahdollisuuden???

Mä olin monta vuotta parisuhteessa ja sen aikana alusta loppuun asti ajoittain seksin aikana laukesin muutamassa sekunnissa ja olen niin traumatisoitunut siitä vastapuolen reaktiosta, mikä synkkä ja kylmä ilmapiiri siitä seurasi, etten ole enää eron jälkeen uskaltanut harrastaa seksiä muiden kanssa itseni nolaamisen pelossa.

Ja toisaalta sitten, usein pystyin rynkyttää menemään vaikka puolikin tuntia kovalla kalulla ja tää sama kumppani usein kehui minua parhaaksi seksikumppanikseen.

Mutta se oli häiriintynyt nainen, jonka vihamielinen negatiivinen palaute todellakin porautui ikuisesti mieleen.

Ja sitten on se, että ennen tätä naista mulla ei koskaan olut kenenkään kanssa pikalaukaus-ongelmaa, mutta siitä on vuosia, kun oon ollut muiden kanssa, etten edes pysty vertaamaan silloista minääni nykyiseen. Voi olla, että tuo ongelman alkaminen liittyi monivuotiseen ssri-lääkkeiden käyttöön ja sitten niiden lopettamiseen. Eli kysymys on:

Antaisitko ensimmäisellä kerralla pikalaukeavalle tosen mahdollisuuden, vai painuttaisitko helvettiin?

Kommentit (11)

Vierailija

Minäkin olisin hyvilläni vain ja taatusti olisin ehdottamassa toista otosta. Eikö sen seksin pidä loppua miehen tulemiseen todellakaan, siitä on hyvä jatkaa muilla tavoin ja tutustua toiseen hyväilemällä ja hiljaa juttelemalla.

Vierailija

Voithan toki ennen treffejä ottaa pikaisesti käteen niin tilaisuuden tullen jaksat puurtaa. Ei miehen nopeasti tuleminen pitäisi mitään kylmää ilmapiiriä aikaan saada jos nainen suurinpiirtein normaali on. Innokkuuttahan se vain on ja kaikki toimii niin kuin pitää.

Laukeepois

Siis miten se nainen kohteli sua sun nopean tulemisen jälkeen? Oletko miettinyt, että vika ei ollut sussa (jokaisen värkit toimivat tahtomattaan eikä tohon voi kauheasti aina vaikuttaa) vaan vastapuolen päässä? 

Ottaen huomioon kaikki tuntikausien rynkyttäjät niin ottaisin miehen nopean tulemisen melkein kohteliaisuutena. Onneksi kaikki naiset ei ole samanlaisia. 

Vierailija

Itse (mies) sanon aina ensimmäisellä kerralla, että kumppani on niin seksikäs, että kesto ei ole hänen kannaltaan toivottava. Ja että hänen tulee antaa arvio yhdynnän onnistumisesta vasta kymmenennen kerran jälkeen.

Eli en ole parhaimmillani yhden yön suhteissa vaan kestosuhteissa.

Kaikki kumppanini ovat hyväksyneet tämän ja ovat olleet tyytyväisiä (tai valehdelleet niin olleen) sitten kymmenennen kerran jälkeen.

Vierailija

Ei haittaisi lainkaan, päinvastoin ihan normaalina pidän tuollaista. Pitkä parisuhde päättyi kesällä ja jouduimme miehen työn vuoksi olemaan joskus viikkojakin erossa toisistamme. Oli aivan selvää, että tauon jälkeen ensimmäinen kerta oli miehen suhteen todella nopea. Hoiteli kyllä minut sitten muulla tavoilla, joten mitään ongelmaa tuosta ei koskaan tullut.

Jos joskus vielä aloitan suhteen uuden miehen kanssa, minulla on seksin suhteen niin paljon paloa, ettei miehen kestävyys suinkaan ole prioriteettilistalla nr 1.

Vierailija

Ei haittaisi yhtään ja todellakin haluaisin uudelleen. :)

Imartelevaahan se olisi, ja kiihottavaakin että toinen ei kestä hetkeäkään tulematta kun käydään kuumina ;)

Nam nam

-Kolmekymppinen nainen

Vierailija

Tottakai antaisin toisen ja kolmannen ja... mahdollisuuden. Miehen kestävyys ei ole minulle ykkösasia parisuhteessa. Ja kuten moni on jo sanonutkin, toihan olis vaan kiihottavaa.  Että seksi ja kaikki muukin on niin hyvää, ettei mies kestä kauaa. Miehen laukeamisen jälkeen seksi jatkuu muilla keinoin ja ehkä luvassa on vielä uusinta,  joka kestää kauemmin. Kokemusta on siitä toisessakin ääripäät,  jossa jyystäminen kestää ja kestää puutumiseen saakka ja se ei ole todellakaan kiihottavaa.

Jos nopea tuleminen jatkuu, onhan siihen apua tarjolla. Kuten joku jo sanoikin runkkaus ennen tositoimia,  kondomin käyttö ja puuduttavat voiteet nyt ainakin tulivat mieleeni ensihätään.

Vierailija

No herranisä minä ainakin olin erittäin otettu siitä, kun mies, jonka kanssa olin erittäin kiihkeässä suhteessa, tuli ensimmäisellä kerralla hyvinkin nopeasti... Ei nyt ehkä ihan parissa sekunissa, mutta kuitenkin.

JA hyvä seksi ei todellakaan jäänyt siihen yhteen kertaan!

Vierailija

Onhan noin käynyt varmaan joka naiselle. Sehän on pikemminkin kiihottavaa, jos mies käy niin kuumana, että laukeaa nopeasti. Silloin mies pitää naista yleensä niin kiihottavana ja seksikkäänä ettei pysty pidättelemään itseään. Eikä se suinkaan ole noloa. Ja tosiaan seksi on muutakin kuin yhdyntä. Siitä se voi jatkua muulla tavoin ja ehkä sitten myöhemmin toiseen kierrokseen.

Olen itsekin (nelikymppinen nainen) sitä mieltä että seksi vain paranee kerta kerralta uuden kumppanin kanssa. Siksi en ole ikinä edes harrastanut yhden illan suhteita. Tuollainen ongelma väistyy kyllä ajan kanssa. Kumpikin tulee tuntemaan toisensa paremmin ja kaikki hermoilu lähtee. Rakkaus syvenee ja silloin vasta seksi onkin parasta. Kerta kerralta;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat