Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko koskaan kahta paria esim. samoja farkkuja, jos löydätte hyvät?

Vierailija
18.10.2015 |

Mulla oli kivat farkut mangolta, jotka käytin aivan loppuun ja rikki.... Nyt löysin onnekseni ihan samat vielä sieltä!

Ajattelin että olisko hölmöä tilata kahet parit sieltä uusia samantien. Ei se laatu mitenkään surkea ole, pidin vaan paljon!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut mm. toiset samanlaiset housut, jos olen löytänyt hyvät ja edullisen mallin.

t.mies

Vierailija
2/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta aina jälkeenpäin olen harmitellut että miksi en ostanut kahta tai useampaa kivaa vaatetta. Tämä koskee myös kenkiä. Olen huomannut, että vuosien myötä makuni on hyvin vähän muuttunut miksikään. Kannattaisi siis ostaa useampi kappale silloin harvoin, kun löytää jotain itselle sopivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydän hyvän ja edullisen mallin, saatan ostaa samat farkut kahdessa eri värissä.

Vierailija
4/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhtiä tiettyjä housuja 6 samanlaiset. Kaks kolmea eri väriä. 😄

Vierailija
5/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos löydän hyvän ja edullisen mallin, saatan ostaa samat farkut kahdessa eri värissä.

Harrastan myös tätä samaa. Kahta identtistä paria en ostaisi. Kahdet eri väriset kyllä.

Vierailija
6/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö kyllästy :)

Vierailija
7/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Vierailija
8/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin opiskelupaikkakunnalta yhden saman hameen jonka olin unohtanut kotikotiin, on kyllä hyvä että niitä on yksi molemmissa kodeissa.

Vierailija
9/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan tosi usein, ihan sama vaikka paidoissa (vaikka eri väriä) jne. Yleensäkin ostan kerralla paljon. En pidä shoppailusta. 2-3 krt. vuodessa kunnon garderoobi:).

Vierailija
10/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on tyyli vakiintunut vanhemmiten, joten voisin alkaa tehdä ostoksia sen mukaan. Seuraan kyllä yhä trendejä, mutta katson vähän tarkemmin mikä niistä sopii mulle ja mikä mahdollisesti kestää vähän pitempään kuin yhden kauden...

Vierailija
11/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama.

Kuten myös. Tai jopa kolmet, jos löytyy. Esim. vaaleat, tummat ja mustat. 

Vierailija
12/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllästy, on mulla muitakin housuja mitä käytän 😊

Vierailija
13/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinkin ostan tuplaparin, jos hyvät löydän.

Vierailija
14/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei olisi hölmöä, vaan hyvinkin järkevää!

Vierailija
15/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille vaatteilla erottuminen ei ole elämän päätehtävä.

Terveisin mies jolla kahdet samanlaiset ruskeat puuvillahousut jatkuvassa arikikäytössä, toiset pesussa ja toiset käytössä. Pitäs varmaan käydä katsomassa, että onko näitä vielä saatavissa, alkaa vanhoissa jo vähän väri haalistua. Tosi kätevää, kun ei tarvi edes sovittaa, tai jos varmuuden vuoksi kokeilee, niin ei tarvi tosiaan sovittaa kuin ne yhdet. Vihaan vaatekaupoissa käymistä.

Vierailija
16/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ostan joskus useampia paitoja/housuja, jos löytyy kivoja. Yhteen aikaan minulla oli 4 samanlaista ja samanväristä t-paitaa, "kotipaitaa", joita tietenkin vaihdoin päivittäin. Lapsen kaveri kysyi sitten kerran, "miks sulla on aina toi sama paita päällä"? Johon sitten omatkin lapset, "niin, miks?".

Tuon jälkeen olen ostanut max 2 samanväristä..

Vierailija
17/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sattuu kerran kymmenessä vuodessa löytämään mukavat, istuvat, hyvännäköiset, riittävän laadukkaat ja vielä kohtuuhintaiset farkut, niin totta mooses ostan niitä useammat! :D Mulla on yksiä farkkuja kolmessa eri värissä ja sekä mustia että "farkkuvärisiä" vieläpä kaksin kappalein. 

Vierailija
18/18 |
18.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan aina tuplat, jos löydän hyvät housut. Paidoissa taas aina eri värisiä, mutta hyväksi havaittua mallia useampi samantien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi