Ostatteko koskaan kahta paria esim. samoja farkkuja, jos löydätte hyvät?

Vierailija

Mulla oli kivat farkut mangolta, jotka käytin aivan loppuun ja rikki.... Nyt löysin onnekseni ihan samat vielä sieltä!

Ajattelin että olisko hölmöä tilata kahet parit sieltä uusia samantien. Ei se laatu mitenkään surkea ole, pidin vaan paljon!

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

En, mutta aina jälkeenpäin olen harmitellut että miksi en ostanut kahta tai useampaa kivaa vaatetta. Tämä koskee myös kenkiä. Olen huomannut, että vuosien myötä makuni on hyvin vähän muuttunut miksikään. Kannattaisi siis ostaa useampi kappale silloin harvoin, kun löytää jotain itselle sopivaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos löydän hyvän ja edullisen mallin, saatan ostaa samat farkut kahdessa eri värissä.

Harrastan myös tätä samaa. Kahta identtistä paria en ostaisi. Kahdet eri väriset kyllä.

Vierailija

Ostin opiskelupaikkakunnalta yhden saman hameen jonka olin unohtanut kotikotiin, on kyllä hyvä että niitä on yksi molemmissa kodeissa.

Vierailija

Ostan tosi usein, ihan sama vaikka paidoissa (vaikka eri väriä) jne. Yleensäkin ostan kerralla paljon. En pidä shoppailusta. 2-3 krt. vuodessa kunnon garderoobi:).

Vierailija

Mullakin on tyyli vakiintunut vanhemmiten, joten voisin alkaa tehdä ostoksia sen mukaan. Seuraan kyllä yhä trendejä, mutta katson vähän tarkemmin mikä niistä sopii mulle ja mikä mahdollisesti kestää vähän pitempään kuin yhden kauden...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos löydän hyvän ja edullisen mallin, saatan ostaa samat farkut kahdessa eri värissä.

Sama.

Kuten myös. Tai jopa kolmet, jos löytyy. Esim. vaaleat, tummat ja mustat. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yhtiä tiettyjä housuja 6 samanlaiset. Kaks kolmea eri väriä. 😄

Etkö kyllästy :)

En kyllästy, on mulla muitakin housuja mitä käytän 😊

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yhtiä tiettyjä housuja 6 samanlaiset. Kaks kolmea eri väriä. 😄

Etkö kyllästy :)

Kaikille vaatteilla erottuminen ei ole elämän päätehtävä.

Terveisin mies jolla kahdet samanlaiset ruskeat puuvillahousut jatkuvassa arikikäytössä, toiset pesussa ja toiset käytössä. Pitäs varmaan käydä katsomassa, että onko näitä vielä saatavissa, alkaa vanhoissa jo vähän väri haalistua. Tosi kätevää, kun ei tarvi edes sovittaa, tai jos varmuuden vuoksi kokeilee, niin ei tarvi tosiaan sovittaa kuin ne yhdet. Vihaan vaatekaupoissa käymistä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat