Av palannut vanhaan loistoonsa?
Uusia ketjuja näyttäisi tulevan entiseen malliin.
Kommentit (29)
Palasin sairasloman takia palstalle tänään(en tosin ole aloituksien takana, en ole edes yhtään kirjoittanut), mutta yllätti tuo klo 23 raja :( Onko täällä ollut hiljaista?
Mut siinäpä se loisto meni kun kello löi 23....
Ottaa vaan päähän tämä, että aiheet tippuvat heti kakkossivulle, kun yhdistetään huomattavasti pienempi otsikkomäärä etusivulla sen päivityksen viiveeseen.
2: On, ja paljon spämmiä, mutta ehkä hellittävät kohta.
Vierailija kirjoitti:
Palasin sairasloman takia palstalle tänään(en tosin ole aloituksien takana, en ole edes yhtään kirjoittanut), mutta yllätti tuo klo 23 raja :( Onko täällä ollut hiljaista?
Yöllä on hiljaista, mutta ei niitä kirjoittajia tainnut vanhalla palstallakaan öisin niin montaa olla, vaikka spämmäsivät paljon. Viime viikon kävijämääriä ei julkaistu, koska sivu oli alhaalla yhden päivän ja toimi huonosti jonkin aikaa, mutta ens viikolla nähdään tämän viikon luvut.
Ei vaan ne lyhensi tota aloitussivun aloitusten määrää, ja siirsi seuraavalle sivulle, niin että näyttäisi että olisi paljon aloituksia.
Mamukriittiset oppivat vihdoin käyttämään uutta palstaa.
Minulla ei kaikki aloitukset aukea vaan tulee ettei minulla ole käyttöoikeutta kyseiselle sivulle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei kaikki aloitukset aukea vaan tulee ettei minulla ole käyttöoikeutta kyseiselle sivulle.
Kokeile toisella selaimella.
Hiljaistahan täällä on vieläkin :(
Mä en ois ikinä uskonut, mutta viihdyn nykyään plussalla paremmin kuin täällä. Täällä on keskustelut todella tylsiä, harvoin tulee enää edes avattua mitään keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yöllä on hiljaista, mutta ei niitä kirjoittajia tainnut vanhalla palstallakaan öisin niin montaa olla, vaikka spämmäsivät paljon. Viime viikon kävijämääriä ei julkaistu, koska sivu oli alhaalla yhden päivän ja toimi huonosti jonkin aikaa, mutta ens viikolla nähdään tämän viikon luvut.
Ei ne uskaltanu vieläkään julkasta uusia lukuja. :D
No ootellaan taas viikko jos sitten tulis dataa.
Ei ole vielä kertaakaan julkaistu kävijämääriä vanhan palstan lakkauttamisen jälkeen. Tais mennä perseelleen koko uudistus.
Viime viikon luvut näytti kaikki jo isompaa kuin ennen uudistusta, paitsi sivulatausten määrä oli vielä vähän jäljessä, mutta ei paljoa enää sekään. Selaimet ja kävijämäärä siis nousua 5 viikon takaiseen verrattuna.
jos mamukriittiset saadaan ajettua ulos, niin musta aika hyvä palsta
Av nousi (ensimmäistä kertaa?) Suomen suosituimpien sivustojen top 10:een (sijalle 9). Nousua kaikilla mittareilla 6–16%. Uudistus näköjään onnistui.
Sanoman työntekijät kehumassa kilvan palstan uudistusta??
Miksi sivulataukset on jonkin verran pienemmät kuin vanhalla palstalla, vaikka tavoittavuus, selaimet ja kävijämäärä on suuremmat? Porukkaa on enemmän muuta lukevat harvempia ketjuja?
Vierailija kirjoitti:
Sanoman työntekijät kehumassa kilvan palstan uudistusta??
Mä en oo Sanomalla, mutta tykkään nyt kun uudistuksen alkukankeudet on hoituneet - tai ainakaan ei oo enää mitään mikä mua häiritsisi. Jossain vaiheessa karttelin palstaa kun joka toinen aloitus tuntui olevan mamu sitä, mamu tätä ja partalapsi-vauhkoojia tuntui riittävän joka ketjuun vaikka aiheena olisi ollut paras jäätelömaku. Tuntuu kuin meno olisi asettunut niin ettei ole enää yhden aiheen palsta, vaan palattu normaaliin.
On piristynyt tänään, joo :).