Työhöntulotarkastus, ensin hoitajalla sitten lääkärillä??

kjjkjkshjdksajd

Onko ihan normaali käytäntö? Eli ensin vietin hoitajan luona noin 2h muutama päivä sitten ja reilun viikon päästä lääkärille, joka kirjoittaa todistuksen? Eli tämä työterveyshoitajalla käynti oli turha? Hoitaja sanoi lopussa, että hän taitaa vielä laittaa sinut lääkärille, koska tämähän on kuitenkin työhöntulotarkastus. Kerroin rehellisesti atooppisesta ihostani ja ettei se nykyään juuri oireile, sekä jännitysniskasta, joka oireilee takaraivon särkynä/migreeninä, mutta pysyy pois kun jumppailen. Verikokeissa hemoglobiini oli alhainen, on aina ollut. Kyseli myös henkilökohtaisia asioita paljon kuten missä olen tavannut mieheni ja hassu juttu oli se, että puhui miehestäni etunimellä, vaikka en ollut maininnut miestäni sanallakaan. Tämä on pieni kaupunki, mutta silti oli outoa. 

Työskentelen asiakaspalvelutyössä esimiehenä, joten atooppinen iho ei pitäisi olla este. 

Kommentit (6)

Vierailija

Ihan perus tt-tarkastus. Siitä en toki osaa sanoa miksi hoitaja puhui miehestäsi etunimellä, luulisi että olisi maininnut jos tuntee.

Vierailija

Meillä joutui lääkärille, jos oli mitään pienintäkään "häikkää". Sinullakin iho-, hemoglobiini- ja niskaoireita. Itse en lääkärille ikinä joutunut, mutta olin ainut meidän 15 hengen työporukasta.

aaaapppeee

Joo, en vain ymmärrä miksi ei voi sanoa suoraan, että laitan sinut vikojen takia lääkärille. Harmittaa, koska tykkään työstäni tosi paljon ja olen hyvä siinä ja nyt pelkään, että joudun pois siitä jonkun työhöntulotarkastuksen vuoksi.

ap

Vierailija

Höpöhöpöjä taas. Yleensä vain lääkäri pystyy kirjoittamaan sen lausunnon, sovellutko työhösi vai et! Ei sinne minkään vikojen takia lähetetä. Sekä hoitajan että lääkärin tapaaminen on aika yleinen käytäntö.

Vierailija

Tommonen henkilökohtaisten epäolennnaisten asioitten kysely on asiatonta. Ellei hoitsu ollu joku miehesi entinen pano, sit menee inhimillisyyden piikkiin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat