Mitä mieltä nimestä Venla?
Oma nimeni on siis tämä. Asuinpaikkakunnallani melko harvinainen. Hyvin tiedän, että muuten on jo noussut "trendinimeksi", joten ajattelin kysyä mitä mielipiteitä teillä on tästä nimestä. Vaikka ennakkoluuloja nimen omistajista yleensä :D
Kommentit (13)
Oho! On tullut 2 keskustelua samasta aiheesta. Anteeksipyyntöni.
Vierailija kirjoitti:
Oma nimeni on siis tämä. Asuinpaikkakunnallani melko harvinainen. Hyvin tiedän, että muuten on jo noussut "trendinimeksi", joten ajattelin kysyä mitä mielipiteitä teillä on tästä nimestä. Vaikka ennakkoluuloja nimen omistajista yleensä :D
Ajattelitko nimetä lapsesi "trendien" mukaan?
Venla kuulostaa hyvältä, olisipa minun nimeni. Itselläni on sen verran ruma nimi ettei juuri sanoa kehtaa.
Kaunis suomalaisia perinteitä kunnioittava nimi. Tulee muuten jotenkin mieleen pitkä hoikka nainen, jolla on vaaleanruskeat suorat pitkät hiukset:)
Vierailija kirjoitti:
Venla kuulostaa hyvältä, olisipa minun nimeni. Itselläni on sen verran ruma nimi ettei juuri sanoa kehtaa.
Kerro toki, ei nimi ihmistä pahenna.
Tavallinen, ei herätä tuntemuksia. Omaan makuuni siinä ja siinä onko turhankin pehmeä, mutta ihan jees. :)
Venla on mielestäni ihana nimi, tunnen 3 Venlaa eri ikäluokista.
Tämä tulee mieleen tosta hirveästä nimestä
Minusta kaunis nimi ja sopii kaiken ikäisenä, myös vanhalla naisella kaunis.
Kiitos asiallisista kommenteista <3
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko nimetä lapsesi "trendien" mukaan?
Olenko maininnut lapsesta jotain? Oma on nimeni.
Ap
Mulle tulee Venlasta mieleen luomu-henkinen maalaistyttö.
Meinasin just kirjoittaa että kovin yleinen nykyään. 80-luvulla tunsin vain yhden Venlan (lapsi).