Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huono vanhempi ja tiedostan sen

Vierailija

Olen jatkuvasti pahalla päällä, räjähtelen, pinna on noin sekunin mittainen. Joka päivä päätän, että lopetan tämän, mutta koskaan se ei lopu.

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan, et kai ole pelkuri, mitäs kiusaat muita. Valinta on sinun.

En ymmärtänyt vastaustasi.

-

Ap

Vierailija

Niin, mikä sulla on sitten ongelma, miksi pinna menee? Olet varmaan onneton - onko liikaa lapsia, oletko liian väsynyt, onko liikaa työtä ja tuntuu että muut eivät auta? Mitä olet yrittänyt tilanteen parantamiseksi? (kuten jo olet  huomannut, pelkkä päättäminen ei toimi)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikä sulla on sitten ongelma, miksi pinna menee? Olet varmaan onneton - onko liikaa lapsia, oletko liian väsynyt, onko liikaa työtä ja tuntuu että muut eivät auta? Mitä olet yrittänyt tilanteen parantamiseksi? (kuten jo olet  huomannut, pelkkä päättäminen ei toimi)

Niin, tartteis tehdä jotain. Jos vaikka kertoisit missä vika niin voitaisiin ohjeistaa jotakin.

Vierailija

Olen masentunut, siinä se ongelma varmasti on. Aika pitkälle olen pärjännyt masennuksen kanssa, mutta en enää. Olen ollut aikaisemmin hoidossa masennuksen takia, ja siinä syy, miksi en ole nyt apua hakenut: hoito on niin tehotonta ja ankeaa. Mies tietää, että olen masentunut, mutta emme koskaan puhu asiasta. Siinä toinen syy, miksi en jaksa hakea apua.

-

Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat