Saatanan remonttiämmät ja reiskat kertokaa tälle Bitchille

Remonttiämmäxi haluava

Kuinka kiinntetään sellainen koukku amppelia varten betonikattoon? Yritin sinne survoa sitä koukkua, mutta katto vaan mureni alta. Jos voisitte vitun ämmät kertoa minulle, kuinka te sen teette. Minä kiittäisin ja kuittaisin. Jos vaan yx teistä suostuisi näin tekemään. Että tattista vaan!

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Luulin nähneeni aihe vapalla kaiken, mutta tämä on niin pöyristyttvä aloitus, että menin ihan sanattomaksi.

no et sä kovin kauaa oo tällä palstalla pyöriny

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin nähneeni aihe vapalla kaiken, mutta tämä on niin pöyristyttvä aloitus, että menin ihan sanattomaksi.

Kolmatta vuotta. :D

Vierailija

Olitkin saanut hyvän vastauksen tuolla jo ekassa, joten voin keskittyä oleelliseen.

Todella siisti avaus! Päivän ekat kunnon naurut, kiitos. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmatta vuotta. :D

ja tämä aloitus sai sinut pöyristymään ja sanattomaksi?

Vierailija

Määrä tykkäsin tästä aloituksesta ❤️

T. Äiti halusi synttärilahjaksi amppelin ja me siskon kanssa mietittiin, mikä se on.

Vierailija

Ap ymmärtänee (totuus: ei ymmärrä) olevansa korvausvastuussa murentamastaan parvekkeen katosta. Parveke on talonyhtiön omaisuutta, ei osakkeenomistajan tai vuokralaisen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ap ymmärtänee (totuus: ei ymmärrä) olevansa korvausvastuussa murentamastaan parvekkeen katosta. Parveke on talonyhtiön omaisuutta, ei osakkeenomistajan tai vuokralaisen.

Missä kohtaa Ap puhui parvekkeen katosta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuka saatanan idiotti vielä nykyään laittaa amppeleita kattoon?! Joku vitun 60-luvun katuhuora?!

Idiooteista ja katuhuorista en tiedä, mutta aika moni vielä nykypäivänäkin laittaa amppeleita kattoon roikkumaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kiinntetään sellainen koukku amppelia varten betonikattoon? Yritin sinne survoa sitä koukkua, mutta katto vaan mureni alta. Jos voisitte vitun ämmät kertoa minulle, kuinka te sen teette. Minä kiittäisin ja kuittaisin. Jos vaan yx teistä suostuisi näin tekemään. Että tattista vaan!

Se betonikatto on tasoitettu jollain ja sitten maalattu. Voi olla että on jotain rappaustakin. Tämä sitten murenee siitä irti.

Ei olisi kannattanut lähteä kiinnittämään mitään.

Reijän siihen kattoon saa kiviporanterällä ja porakoneella. Kannattaa ensin kokeilla  porata ilman iskua.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat