Jos olisit 30-vuotias + 100 kg omenalihava nainen, mitkä näistä vaatteista valitsisit

Vierailija

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

No ainakin kapeat housut ja vyötärön paikkaan huomion vetävät vaatteet jättäisin väliin.

Jäljelle jää siis poncho ja pari pitkää neuletakkia.

Ap

Vierailija

Jalat ja pylly varmaan sulla ok jos olet omppu. Laittaisin kapeat housut, tuon värikkään paidan ja vielä jonkun mustan ohuen (trikoo)neuletakin. Jotkut nilkkurit jossa vähän korkoa

Vierailija

Huoh, olenko vain nirso, mutta eipä tuolta Stockalta tunnu löytyvän yhtään kivaa vaatetta. Paidat ovat liian lyhyitä kaikki. Olisin vain halunnut kerrankin jotain laadukkaampaa.

Ap

Vierailija

Varmaan tummat housut kun käytän muutenkin aina, jos kädet on ok niin tumman mekon, mutta in any case tuon raidallisen pitkähihasen missä pitsiä ja ehkä ponchon jos olisi imarteleva esim vyötettynä.

Vierailija

Yhtään mekkoa tai hametta en ainakaan noista huolisi, en voi kuvitella että noin kapealinjaiset näyttäisivät hyvältä isolla ja omenavartaloisella. Materiaaleja katsottuani en huolisi yhtään mitään, liikaa polyesteriä ja akryyliä.

Vierailija

Junarosen mustavalkoisen takin ottaisin. Mun työpaikalla on tosi kylmä joten hankkisin myös jonkun villaponhcon (semmoisen shaalimallisen) mutta en ottaisi noita mitä tuossa on tarjolla.

Löytyiskö Marimekolta tai Gudrun Sjödeniltä jotain sun tyylistä? Vuokko-vaatemerkin koot on isoja ja vaatteet tosi laadukkaita. Heillä ei tosin ole nettisivuja ollenkaan vaan pitää mennä liikkeeseen, Helsingissä ainakin on, osoitetta en muista mutta googlaamalla löytynee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Junarosen mustavalkoisen takin ottaisin. Mun työpaikalla on tosi kylmä joten hankkisin myös jonkun villaponhcon (semmoisen shaalimallisen) mutta en ottaisi noita mitä tuossa on tarjolla.

Löytyiskö Marimekolta tai Gudrun Sjödeniltä jotain sun tyylistä? Vuokko-vaatemerkin koot on isoja ja vaatteet tosi laadukkaita. Heillä ei tosin ole nettisivuja ollenkaan vaan pitää mennä liikkeeseen, Helsingissä ainakin on, osoitetta en muista mutta googlaamalla löytynee.

En löytänyt Vuokosta tietoa netistä, mutta ainakaan Marimekon tai Gudun Sjödenin vaatteet eivät iske

http://www.gudrunsjoden.com/fi/start-pages-shared/2015/winter/2015_winte...

Ehkä jos olisin käsityöyrittäjä tai opettaja :) Oma tyylini, jos siis löytäisin sellaisia vaatteita näin isossa koossa, olisi enemmän Kate Spade, Ted Baker, preppy etc.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Varmaan tummat housut kun käytän muutenkin aina, jos kädet on ok niin tumman mekon, mutta in any case tuon raidallisen pitkähihasen missä pitsiä ja ehkä ponchon jos olisi imarteleva esim vyötettynä.

Mitä tarkoittaa, jos kädet ovat ok?

Ap

Vierailija

Junarosen vähän värikkäämpiä vaatteita kannattaa ettiä esim. Boozt.comista, tuolla näytti olevan melkoisen mustavalkoinen valikoima. Oon tykännyt niiden vaatteista. En oo kyllä omppulihava vaan enemmän päärynä, mulle ne on sopineet hyvin. Paitsi legginseihin en ole vielä tarpeeksi lihava näin 165/90

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa, jos kädet ovat ok?

Ap

Sitä tietenkin, ettei allit hylly tolkuttomasti. 

Taas osoitus siitä, että lihavat eivät ole ainoastaan lihavia vaan myös tyhmiä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oleellinen kysymys, jota kukaan ei kysynyt: Laittaisit mihin?

Ihan vain töihin, arki-elämään, kutsuille, ei tietenkään ulkoiluun tai kotona löhöilyyn, niihin toimintoihin minulla on jo riittävästi trikootelttoja.

Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat