Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juha Tapion "Sinun vuorosi loistaa" -levy, mitä mieltä olette?

Seuraa 
Liittynyt21.3.2014

Itse pidän kovasti ja viimeiset kaksi päivää sitä tässä sen myötä kuunnellutkin ees ja taas :D

Suosikkibiiseinä tällä hetkellä Mä löysin sut ja Jotain niin oikeaa. <3

Kommentit (11)

Vierailija

Aivan ihana! Eilisen illan kuuntelin sitä, tykkään ja kolahtaa! Oon rakastunut, joten ehkä just siks kolahtaa :)

Vierailija

Juha Tapion yhden biisin kun kuuntelee niin on kuunnellut koko tuotannon. On ne niin samanlaisia. Jauhaa yhtä ja samaa, levy levyltä. Koittas välillä tehdä jotain uutta.

Vierailija

Mulla meni vähän maku koko Juha Tapioon kun toi Iskelmä-risteilyllä lavalle nuoren tytön. Ei siinä varmaan mitään sen kummempaa mutta jotenkin ei sovi sen imagoon.

Olen tavallaan pitänyt sitä "puhtoisena"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni vähän maku koko Juha Tapioon kun toi Iskelmä-risteilyllä lavalle nuoren tytön. Ei siinä varmaan mitään sen kummempaa mutta jotenkin ei sovi sen imagoon.

Ei se taida olla puhtoinen, ainakaan enää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä se tyttö siellä lavalla teki? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Juha Tapion yhden biisin kun kuuntelee niin on kuunnellut koko tuotannon. On ne niin samanlaisia. Jauhaa yhtä ja samaa, levy levyltä. Koittas välillä tehdä jotain uutta.

Kannattaa tutustua ko. artistin tuotantoon, enemmän kuin yhden biisin verran, niin ei tarvitse perättömiä puhua :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli =( 

Tekeekö menestys kaikista *usipäitä?

"sama"

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli =( 

Tekeekö menestys kaikista *usipäitä?

"sama"

Jos se on menestyksen hinta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat