Pitäskö alkaa siistimään kielenkäyttöään?

Vierailija

Olisko jo 26 v:n akateemisen aika lopettaa jatkuva kiroilu ja haistattelu? Mitäs mieltä olette?:D

Kommentit (5)

Vierailija

Lipsahtaa inhottavasti välillä väärässäkin seurassa. Mutta olen kyllä saanut vähennettyä aika hyvin. Kyllä se kannattaa.

T: opiskelija 23 v

Vierailija

Riippuu siitä, missä seurassa se akateeminen aikoo viettää aikaansa. Asiatyylistä tarkassa seurassa jo otsikon "alkaa siistimään" on tökerö ilmaus, vaikka Kotus sen kuinka hyäksyisi.

Vierailija

Kaikelle aikansa ja paikkansa, että kyllä käytöstavat kannattaa muistaa. Minusta ei uskoisi (jos ei minua oikeasti tunne) kuinka paha osaan joskus olla suustani sopivassa mielentilassa. Ulkonäkö pettää.

Mutta hei, ne on vaan sanoja, ihan kaikenlaiset kirosanat. Jos ne joskus korvaa mulle rauhoittavan lääkkeen/juoman/nyrkkeilysäkin, niin todellakin jatkossakin käytän niitä itselääkintänä jos en muuta keinoa enää keksi. Ne toimii. Mä en oikein pidä siitä että mikäli jossain joku on sanonut ettei nyt ainakaan naisen sovi kiroilla, ei naisen vaan sovi, niin... no se ei käy mulle. En ole edes mikään uskiskaan, joten ei mua mikään estä. Hah. Tavat kyllä julkisella paikalla, mutta muuten mä annan kaikenlaisten energioideni kyllä virrata, en nimittäin halua haljeta. ;)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat