Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset HIUKSET lapsellasi/lapsillasi on? Ovatko helppohoitoiset?

Vierailija
08.02.2006 |

Meidän ensi kuussa 5v täyttävä tyttö menee perjantaina elämänsä ensimmäistä kertaa parturiin.Hiukset ovat jo niin pitkät (yltää pepun alapuolelle), että pakko jo vähän leikata. Hiukset on kyllä hirveän hyväkuntoiset ja paksut, mutta rupeavat vaan menemään takkuun niin helposti, että täytyy vähän napsasta pois. On vaan haikeeta mennä leikkamaan kihartuvat latvat pois, nehän on olleet vauvasta asti..;)

Pojalla (2½) taas on mielestäni ihan kiva leikkaus, päältä vähän pidempi (ei kuitenkaan semmoinen " potta" kampaus). Menee vaan tuolta takaraivolta semmoiseksi pörröksi nukkuessa..sitä saakin sitten selvitellä pitkin päivää.

Onko teidän lapsilla samanväriset hiukset? Meillä tytöllä keskiruskeat ja pojalla aikas vaaleat.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalta tosin ajellaan aina väliin ihan lyhyeksi koneella, jolloin kiharat häviävät, mutta sieltä ne sitten hiusten kasvaessa taas tulevat :) Tyttärellä on sellainen lyhyehkö polkkis, joka ei tosin kiharoiden vuoksi polkkikselta näytä. Kokeilimme pidempääkin mallia, mutta tämä lyhyt malli tuo paremmin kauniit kasvot esiin :)

Vierailija
2/5 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tyttären kiharoille pitää laittaa väliin sellaista hoitosuihketta, jolla saa hiukset selväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli pidetään siis mahdollisimman lyhyenä kesät talvet. Vauvalla on punertava silkkitukka, vaikea sanoa millainen tulee olemaan.

Vierailija
4/5 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöillä (7v, 5v) on ruskeat hiukset (keskiruskeat). Isommalla tytöllä on kiharat (luonnonkiharat, todella säkkärät) ja paksut, sellaiset olkapäälle ulottuvat. Pienemmällä taas on sellaiset pitkät ja paksut, peppuun asti ulottuvat hiukset. Häneltä leikataan latvoja n. pari kertaa vuodessa.

Pojilla taas (3v kaksoset, identtiset ja 1v). Kaksosilla on punaiset hiukset, samanlaiset kiharat kuin isolla siskollaan ja saman pituiset.

Kuopuksella on mustat enkelinkiharat.

Itse olen ruskea (keskiruskeat) hiuksinen ja mulla on luonnontaipuisat hiukset, miehelläni taas mustat hiukset. Mutta tuo kaksosten punatukkaisuus tulee mun suvustani; siskollani ja isälläni on punaiset hiukset.

Vierailija
5/5 |
08.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ennen pitkähkö, puoleen selkään. Oli kuitenkin aina takussa, ja kuiva. Nyt leikattuna tuli tytöstä ison koululaisen näkönen ja tykkää hiuksista itekin kovasti. Antaa kasvaa vaan, mutta enää ei huonokuntoisena pidetä vaan sen takia, että olisi pitkät hiukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi