Kokemuksia metoniinista?

ketkuli

Siitä ilman reseptiä myytävät. Onko apua unettomuuteen? Sivuvaikutuksia?

Itselläni on vikana herätä aamuyöstä murehtimaan,auttaakohan sellaiseen lainkaan?

Kommentit (13)

ketkuli

Vierailija kirjoitti:

Itse en saa nukutuksi lyhytvaikutteisella melatoniinilla. Käytän reseptillä saatavaa pitkävaikutteista melatoniinia, Circadinia. 

Ok, kiitos vinkistä. Tätä voisin kysellä lääkäristä. Onko sivuvaikutuksia?

Vierailija

Melatoniinihan auttaa lyhentämään nukahtamisaikaa, mutta ei ole unilääke. Eli en usko, että siitä on apua aamuyön heräilyihin. 

ketkuli

Vierailija kirjoitti:

Melatoniinihan auttaa lyhentämään nukahtamisaikaa, mutta ei ole unilääke. Eli en usko, että siitä on apua aamuyön heräilyihin. 

Ok, no entäs jos ottais silloin aamuyöllä kun herää? Meneekö seuraava päivä piloille?

Vierailija

Pitkävaikutteinen auttoi nukahtamiseen ja sikeään uneen vajoamiseen, mutta sivuvaikutuksena järkyttävä päänsärky. Mieluummin valvon kuin kärsin sitä päänsärkyä. Haittavaikutuksia ei tule kaikille, joten kokeilemalla selviää. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, no entäs jos ottais silloin aamuyöllä kun herää? Meneekö seuraava päivä piloille?

Olen joskus kokeillut käyttää sitä noin, mutta ei ole mielestäni auttanut nukahtamaan uudelleen. Seuraavana päivänä en huomannut mitään erikoista.

Vierailija

Itselläni auttaa hyvin aamuyön stressiheräilyyn. Se vastehan on yksilöllinen. Minulla hyvä.

Mutta en uskalla ottaa sitä enää neljän jälkeen (herään puoli kahdeksalta).

Hyvät unet

mulla oli kans aamuyön heräilyä.En saanut enää unta uudestaan.Kokeilin kans Sircadinia,mutta ei mitään vaikutusta. Lääkäri kirjoitti Mirtazapinia 15mg (miedoin),jota otin 1/4 tablettia... Se auttoi,eikä ole mikään varsinainen unilääke.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat