Okei, on hienoa, että luetut keskustelut taas vaihtaa väriä
Mutta eikö teidän väripaletissa todellakaan ole muita kuin näitä aneemisia mustaa, valkoista ja harmaata?? Jösses, kun hyvä että erottaa tuota tekstiä lukemattomasta, kun on hailakan harmaalla ja lukematon vain asteen tummempana.
Kommentit (7)
Mulla muuttuu ihan nätisti. Ehkä tuo voisi kyllä olla muu kuin harmaa. Ehkä jopa toi syaani joka on lähetä napissakin?
Mulla muuttuu vasta kun olen hetken palstaillut ja availlut ketjuja?! Ne ekat avatut ei muutu.
Ei mun tietokoneella ainakaan muutu. Ja kyllä, tää on tosi aneeminen näköinen paikka nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla muuttuu vasta kun olen hetken palstaillut ja availlut ketjuja?! Ne ekat avatut ei muutu.
Samoin minulla. Mutta kun äsken seikkailin muualla ja tulin takaisin, kaikki ketjut olivat taas mustia. Hankalaa. Pöytäkoneella palstailen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin minulla. Mutta kun äsken seikkailin muualla ja tulin takaisin, kaikki ketjut olivat taas mustia. Hankalaa. Pöytäkoneella palstailen.
Sama täällä, tosin tabletilla olen mutta kuitenkin.
Ei mulla ainakaan mobiililla muutu, ois hyvä jos muuttus