Mikä on paras painonpudotuskikkasi?

Vierailija

En halua varsinaiselle laihikselle, mutta jos muuttamalla syömistottumuksia pienin keinoin saa painon alas, niin se riittää.

Kommentit (13)

Vierailija

Mun paino laskee parhaiten silloin kun on jotain muuta puuhaa mitä teen innoissani, naposteleminen jää...

Toinen mitä käytän on se, että otan illalla sohvalle pienehkön määrän karkkia/suklaata ja samalla porkkanaa/kukkakaalia tms. Karkkien jälkeen syön vihannekset ja vasta sitten haen keittiöstä lisää makeaa jos vielä tekee mieli. Tällä voi välttää sen syön pussin vikat karkit vaikkei enää edes tee mieli -ilmiön.

Vierailija

Mä en osaa laihduttaa, mutta saan helposti ylläpidettyä saman painon. Siispä olen laihtunut viime aikoina niin, että aina kun saan lapselta mahataudin, olen muutaman päivän tai viikon käytännössä paastolla kun ruoka ei maistu / pysy sisällä. Paino putoaa joka kerta pari kiloa ja jää sille tasolle! 3 mahataudin myötä olen laihtunut 8 kg eikä kilot ole tulleet takaisin :) mut mun kroppa onkin tosi outo, tää ei varmaan toimi kaikilla...

Vierailija

Työpäiväni ovat tosi kiireisiä, "syön" joka arkipäivä töissä vain Nutrilett juoman. Jos sosiaalisesta paineesta johtuen joudun lounastauolle, otan aina salaatin. Päivällisen syön kotona, jonka jälkeen useimmiten pienet, noin 5 min, päiväunet, jonka jälkeen ilta liikuntaharrastuksessa tai omien lasten harrastusrumbassa pyörien.

Ns. palaveripullaa en syö koskaan. Olen entinen hiilari- ja sokeriaddikti, joka tiedostaa, että koska tahansa olen uudestaan koukussa. Yhtenä iltana tuntui iltapalalla, että jopa mansikat voisivat laukaista hirvittävän sokerihimon.

Tsemppaan syömisen kanssa koko ajan, jotten lihoisi. Olen normaalipainossa, mutten todellisuudessa taida olla tyytyväinen kroppaani.

Vierailija

Ihtellä toimii se että otan selväö miten huonoa ns roskaruoka tekee ja miten hyvää taas ns puhdas ruoka. Vegaanikokeilu tuki mulla asiaa. Myös onnellisena pysyminen ja henkinen tsemppaus on mulla kyllä kaikkein tärkein ase iltoja vastaan kun tekis mieli mennä hakemaan suklaata tms... Nukkuminen!! Ja lempimusiikki auttaa pysymään tyytyväisenä... Kieltäymykseen ja kurimukseen keskittymällä ja odottamisella, että laihtuu kautta en ole onnistunu ikinä laihtumaan kahta kiloa enempää

Vierailija

Olen tietoisesti pienentänyt annoksia. Ennen otin lounaalla 2-3 perunaa ja esim. 5-6 lihapullaa. Nyt otan salaattia suuren määrän sitten esim. 4 lihapullaa. Monesti skippaan perunan tai pastan kokonaan. Korvaan ne salaatilla. Tällä tavoin olen pudottanut 1kg/kk. Nyt lähtenyt 4kg.

Vierailija

Tosi onnellisena ei tuu syötyy.  Veden juonti pitkin päivää ja varsinki ennen syömistä helpottaa, myös "teeemieli" tilassa vedenjuonti helpottaa. Jos senkin jälkeen tekee mieli nii sit annan itteni syödä. 

Ylimääränen sokeri kyllä keventää oloo ihan valtavasti.. 

Vierailija

2-3 litraa vettä päivässä

Aamupalaksi ruisleipä jossa muna, kasviksia ja leike ja juusto

välipalaksi pari desiä vihersmoothiee tai hedelmä

lounaaksi reippaasti salaattia, kämmenen kokoinen proteiininlähde, perunaa tms vain jos on treeniä takana, muuten kukkakaalia tms

Välipala niinkuin aiemminkin

Päivälliseksi samantapainen kun lounaalla

Iltapalaksi kahden munan munakas

Vierailija

Paras ja ainoa kikkani on alkaa syödä enemmän raejuustoa, sitä tavallista kaksiprosenttista. Syön tavallisesti vähän kehnosti ja kun joksikin aikaa innostun "huolehtimaan itsestäni" eli syömään raejuustoa enemmän, olo on aika pian ohuempi ja sutjakkaampi ja paino kilon pari alhaisempi.

(Olen lyhyt ja normaalipainoinen enkä harrasta mitään liikuntaa tai treeniä.)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat